מרשמלו

משלוח חינם בקנייה מעל 129 ש״ח

טפטים לחדר ילדים 

טפטים לחדר ילדים 

טפטים לחדר ילדים 

פוסט: טפטים לחדר ילדים 

 

חדר הילדים בבית, הוא למעשה החדר בו הילדים מבלים את מרבית זמנם, הן למטרת שינה והן למטרת משחק או למידה. מראה החדר, משליך רבות על אופי, וכן על התנהגות הילדים. בשל כך, ישנה חשיבות רבה כי עיצובו של החדר ישדר אוויר רגועה, שלווה ונינוחה, וכן אווירה מותאמת לגילו של הילד. בדיוק כאן, נכנסים לתמונה טפטים לחדר ילדים. בואו נתחיל. 

עיצוב חדר ילדים – הקריטריונים 

כאשר אתם עומדים לעצב ולתכנן את חדר הילדים בבית, או לשדרגו בהתאם לגילאי הילדים, עליכם לדאוג למספר דברים. 

ראשית, עליכם לדאוג להתאים את החדר לצרכי הילדים. שנית, עליכם לתכנן אותו כך שיתאים לשנים רבות קדימה, או שיתאים לכלל גילאי הילדים באם בחדר ישנים מספר ילדים יחדיו. 

41-2-300x300 טפטים לחדר ילדים 

טפט בלונים

מקריטריונים לעיצוב – טפטים לחדר ילדים 

באמצעות השימוש בטפטים לחדר ילדים, תוכלו לעצב חדר ילדים אשר יענה על כל הקריטריונים הנדרשים. בעת עיצוב חדר ילדים, מלבד בחירת המיטה, הארון, המשחקים או שולחן הלמידה, השטיח ועוד, תוכלו לבחור בטפטים שונים, אשר יתאימו בדיוק לחדר ילדים. את הטפטים תוכלו להחליף באם תרצו בעתיד, מבלי להיגרר לעלויות כספיות גבוהות, כך שתוכלו לשדרגו בהתאם בהמשך. 

112-300x300 טפטים לחדר ילדים 

טפט לחדר ילדים

טפטים בחדר ילדים – איך בוחרים 

השימוש בטפטים לעיצוב חדר ילדים הפך פופולארי יותר ויותר בשנים האחרונות, וכיום, מעטים החדרים שאינם מעוטרים בטפט. את הטפט תוכלו להתקין על גבי קיר אחד בלבד בחדר ילדים או על גבי כלל הקירות, במהירות, בקלות ובמינימום עלות, כך שיתקבל המראה הרצוי. הוספת טפט לחדר, משדרגת באופן מידי את המראה ואת האווירה בו, ומתאימה לחדרי ילדים בכל הגילאים. 

אין ספור סוגים – טפטים שונים 

כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי טפטים לחדר ילדים. הטפטים קיימים בקשת רחבה של צבעים, גדלים, דוגמאות, צורות, סגנונות וטקסטורות. תוכלו לבחור בצבעים ודוגמאות המתאימים לגיל ילדיכם, או כאלו אשר מתאימים גם לגילאים בוגרים יותר. 

בנוסף, תוכלו לעצב בעצמכם טפט מותאם אישי, לפי דוגמא אהובה, כך שתקלעו בול לטעמכם ולטעם ילדיכם. 

בחרו את הסגנון העיצובי אותו אתם מחפשים, את האווירה הרצויה ואת המראה המבוקש. תוכלו לבחור טפטים עם דמויות וציורים, עם תמונות, או כאלו עם דוגמא מיוחדת. תוכלו לבחור בצבעים בהירים ורכים לילדים קטנים יותר, ואילו לחדרי מתבגרים תוכלו לבחור בצבעים מיוחדים ועזים. 

46-2-1-300x300 טפטים לחדר ילדים 

טפט סוס

לא רק לחדר ילדים – טפטים לחדרים שונים 

אם בחרתם לעצב את חדר הילדים באמצעות טפטים, תוכלו להשתמש בטפטים לעיצוב חדרים וחללים נוספים ברחבי הבית. אם קיים חדר משחקים נפרד מחדר השינה של הילדים, תוכלו לעצב גם אותו בעזרת טפט זהה או באמצעות בחירת טפט אחר. כמו כן, השימוש בטפטים פופולארי גם בחדרים נוספים, לרבות סלון הבית, המטבח או חדרי השינה של ההורים. 

השימוש בטפטים במספר חדרים, יוצר בית במראה עכשווי ומודרני, אשר לא ניתן להישאר אדישים אליו. 

סיכום – טפטים לעיצוב חדר ילדים 

כולנו יודעים עד כמה חשובה האווירה בחדר ילדים. הילדים שלנו מבלים שעות בחדרם למטרות שונות, והאווירה המצויה משפיעה על אופיים ועל התנהגותם. 

על מנת לעצב את חדר הילדים כך שתתקבל האווירה הרצויה, וכן יתקבל חדר ילדים מעוצב במינימום עלות וזמן, ניתן להשתמש בטפטים לחדר ילדים. הטפטים קיימים בסוגים, דוגמאות וצבעים שונים, וניתן להתקינם על גבי קיר אחד או כלל הקירות, כך שתוכלו לבחור בדיוק לפי טעמכם האישי והעדפות ילדיכם. 

מלבד לחדר ילדים, תוכלו להשתמש בטפטים לעיצוב חדרים נוספים בבית, כל שיתקבל בית מעוצב, משודרג ועכשווי. 

 

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart