מרשמלו

טרנדים מרהיבים של שטיח קיץ: הוסף תנועה וצבע לרצפות שלך

טרנדים מרהיבים של שטיח קיץ: הוסף תנועה וצבע לרצפות שלך

טרנדים מרהיבים של שטיח קיץ: הוסף תנועה וצבע לרצפות שלך

פוסט: טרנדים מרהיבים של שטיח קיץ: הוסף תנועה וצבע לרצפות שלך

טרנדים מרהיבים של שטיח קיץ: הוסף תנועה וצבע לרצפות שלך

עונת הקיץ כבר כאן, והיא מושלמת לרענון פנים הבית שלך עם שטיחים חדשים. טרנד השטיחים של השנה בוודאי ירגשו כל בעל בית שרוצה להעניק לביתו שדרוג נחוץ. אם אתה רוצה להתעדכן בטרנדים העדכניים ביותר של עיצוב הבית או להוסיף ערך פונקציונלי ואסתטי לחדרים שלך, שקול את הטרנדים הבאים של שטיחי הקיץ.

1. שטיחי תנועה

שטיחי תנועה הם אלו המוסיפים מרקם ומימד לחדר. הם כוללים דימויים מופשטים, גיאומטריה עצבנית או דפוסים אקראיים כמו פסים, מערבולות ונקודות בצבעים משתנים שיכולים להוסיף דרמה לכל אזור מגורים. שטיחי Shaw מציעים מבחר רחב של דפוסי תנועה מרתקים אלה, המושלמים להוספת ריגוש חזותי לתכנית ניטרלית אחרת של רהיטים וקירות. הגימור המרקם של התקנת חיתוך ולולאה עתיר עבודה משפר לעתים קרובות דפוסים טבעיים, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת עבור אזורי מגורים מותאמים אישית.

2. שטיחים מעוצבים

שטיחים מעוצבים יכולים להוסיף חיוניות לכל חדר. סגנונות שטיחים מרובי פנים אלה נעים בין עיצובים מתוחכמים לפריסות גיאומטריות חזקות ויכולים לנוע בין אפשרויות צבע נועזות לגוונים טבעיים יותר. יצרנים רבים עדיין ממליצים על עיצובים בעלי מרקם עם לולאות חתוכות בשכבות בגלל העומק, ההשפעה והאלגנטיות הבלתי מנוצחת שלהם בבתים.

3. שטיחים רכים במיוחד

מעוצב בעיקרון עבור כל חדרי השינה, אם אתה רוצה תחושה יוקרתית של שופע בסגנונות מבוססי צמר או בדים אופנתיים, אז טרנדים בקיץ ממליצים על משטחים רכים במיוחד מקולקציית Stain Master כמו שטיחי אפריז, שאגים ושטיחי סקסוניה מסורתיים המאחסנים אנרגיה ומבודד את החלל שלך תוך צמצום אדיר של עיוות רעש.

4. צבעים שובבים

החדרת צבעים בהירים ונועזים יותר לחדרים שלך מעניקה מיידית לבית שלך מצב רוח נהדר לשתקפות, גם לעידוד. גוונים יפים של צבע לא רק עיצוב פנים יוקרתי בדרכים בולטות שקודי בנייה לא יכולים לסנן, אלא הם מציידים פילוסופיות ברורות רגועות היוצרות זיכרונות בלתי נשכחים של להיטות חיים במהלך אווירת הקיץ. צבעי שטיח בהירים בצבעי כחול, ירוק, צהוב, כתומים וגוונים אלימים אחרים, יוצרים קיר פלאי השראה וחוסר גבולות שמוליד אירועים אינטימיים להנצחה בדומה לזמן משחק לילדים.

סיכום

עיצובים מחבקים של שטיחים מציעים לך זווית ראייה נוספת לקישוט בתקווה ובבטחה המוקרנות באמצעות קלאסיקות מובילות מהימנות או בין החידושים האחרונים עם דפוסי פרחים וצמחים בוטניים. עם טרנדים אלה של שטיח קיץ, הרצפות שלך יכולות להיות יצירת המופת שלך הממיין את בחירת האופי, הנוחות והצבע שלך בקצב מהיר.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart