מרשמלו

כיצד לבחור את השטיח המושלם עבור הבית שלך

כיצד לבחור את השטיח המושלם עבור הבית שלך

כיצד לבחור את השטיח המושלם עבור הבית שלך

פוסט: כיצד לבחור את השטיח המושלם עבור הבית שלך

בחירת השטיח המושלם לבית שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כאשר אתה מתמודד עם מבחר אינסופי של טקסטיל, צבעים וסגנונות. השטיחים שלך יוצרים תחושה של נוחות ויוקרה בבית שלך. לכן, הכרחי לקבל החלטה מושכלת לפני שמתחילים בחיפוש אחר המתאים. בצע את השלבים הבאים כדי לעזור לך לבחור את השטיח המושלם עבור הבית שלך.

1. קבעו את ייעוד השטיח. נתחו את מטרת השטיח שאתם רוצים לקנות לפני ביצוע הרכישה. לדוגמה, אם יש לכם ילדים שזוחלים על הרצפה רוב הזמן, תרצו שטיח רך ונוח יותר שיכול להציע גם קצת בידוד. מצד שני, אם אתם רוצים שטיחים באזורים בעלי תנועה גבוהה כמו מסדרונות, מדרגות או מבואה, בחרו בשטיחים עמידים ונמוכים.

2. בחרו צבע וסיבים לשטיח. בחרו צבע וסיבים לשטיח התואמים את צבע הקירות, הרהיטים ואביזרים אחרים. הצבע צריך להשתלב עם הקישוטים שלך לתת לבית שלך את המראה הטרנדי והיוקרתי ביותר. סיבי השטיח צריכים להתאים גם לצרכים שלך, אם אתה רוצה רכות בחר שטיחים סקסוניים או קטיפה, ואם אתה רוצה משהו חסכוני לאזורים עם תנועה גבוהה לכו עם שטיחי ברבר או לולאה.

3. קחו בחשבון תקציב. התקציב שיש לכם משחק תפקיד מכריע ברכישת שטיח חדש, לכן העריכו היטב את העלות הכרוכה בתחזוקת השטיח וגם את עלויות ההתקנה הראשוניות. זכרו ששטיחים איכותיים ועמידים אינם זולים, אך בחירה במשהו שניתן לניקוי ומתחדש עשויה לחסוך לכם את הוצאות ההחלפה שלו בעתיד.

4. יש לקבל דוגמה לפני קבלת החלטה סופית. אל תהססו או נרתעו מלבקש דוגמה לפני שתעצבו את הבית שלכם בשטיח חדש. דוגמאות יכולות להיות הכרטיס שלך לקבלה או הכחשה; אתה לא רוצה להיות מצב שבו משהו לא הולך כמתוכנן. היתרון בדגימה הוא שאתה יכול להרגיש ולראות בדיוק איזה אפקט זה יציג בתנאי התאורה והשימוש בחומרים המסוימים.

5. קבעו ומדדו את גודל המקום שלכם. קביעת ומדידה של גודל החדר הכרחית כדי להעלות את דרישות הרכישה תוך הקפדה על הטיפים לעיל. מדידת הממד יכולה להתבצע על ידי לקיחת מידות האורך והרוחב שלו לפני שיא זכאות רכישה אובייקטיבית שאתה דורש מהם.

משם והלאה, ציין את ציפיות המדידות שלך על ידי צירוף נתיבים כגון לובי/קשירה עם שתיים עד חמש מחיצות רגילות שמזכירות לנו למקם את הפרופורציה בדיוק היכן שאתה רוצה, ומספקת חזון עושר נוחות בלתי מתפשר שאתה צפוי ללכוד. מסקנה: בחירת השטיח המושלם דורשת שיקול דעת ומחשבה מדוקדקת, זמן מושקע, בטווח הארוך, יכול להביא ליותר ביטחון בחללים שאתה יוצר בתוך הבית שלך.

אם עושים קניות ישרות, דברו בהרחבה ככל האפשר על הבטחת מצב, החל ברקע המחויבות לשירות שלהם. בפיתוח של היקפי מעבר לחקור יותר צבעים, ייעול מבנים שהתמזגו ללא דופי לתוך התקנות שטיח חדשניות אשר יגדילו את העמידות, החוזק ותנאי התמוטטות האפשריים המשוערים. צבעי ניגוד מאפשרים גם להוסיף לגדלים על פי הערכות התואמות כוונה להיבטים ארגוניים ממוקדים שהחיים חיים עשויים לחשוף.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart