מרשמלו

מדבקות קיר נסיכות ופיות

מדבקות קיר נסיכות ופיות

מדבקות קיר נסיכות ופיות

פוסט: מדבקות קיר נסיכות ופיות


מדבקות מארץ האגדות

אם יש משהו שמצית את דמיונן של ילדות קטנות יותר מכל דבר אחר הן נסיכות ופיות מעולם האגדות, נסיכות ופיות שמייצגות את מודל היופי האולטימטיבי עבור ילדות קטנות, הדמויות שעליהן חולמות ילדות קטנות, ואשר כמוהן הן רוצות בדיוק להיות. אין ספק שלו הייתם שואלים את ביתכם, האם הייתה רוצה לחיות בחדר מלא נסיכות ופיות, היא הייתה קופצת עליכם בהתלהבות ומאיצה בכם להביא כבר את אותן פיות. גם אם אינכם יכולים לתת לה את הנסיכות והפיות “האמיתיות”, אתם לפחות יכולים ליצור עבורה את ההרגשה של חיים בתוך האגדות באמצעות מדבקות קיר נסיכות ופיות.
81

נסיכות דיסני פרושות על קירות החדר

באמצעות מגוון סטים של מדבקות קיר, תוכלו ליצור את העיצוב המתאים ביותר לחדרה של ביתכם, בדיוק כפי שהיא אוהבת ובדיוק על פי הגבולות שאתם מחליטים. תוכלו לבחור בסט של מדבקת קיר סופייה עם שלל פיות ונסיכות מכל האגדות שכולנו מכירים, לרבות בת הים הקטנה, סינדרלה, היפהפיה הנרדמת, שלגיה ונסיכות דיסני נוספות, מלוות בנגיעות קסומות של פרפרים ופרחים צבעוניים. מדבקה זו היא אולי המדבקה האולטימטיבית לילדה שאוהבת את סיפורי האגדות, ושעבורה תרצו ליצור חדר צבעוני, שמח ועמוס דמיון.

ילדת הפרחים שאותה תוכלו לשלב בכל חדר בבית

את ילדת הפרחים תוכלו לשלב גם בחדרה של ביתכם, אך עם קצת יצירתיות תוכלו לשלב גם בחדרים אחרים בבית. המדובר על מדבקה מלאה צבע, אך מעוצבת בסגנון אמנותי קסום, שיכול להתאים בהחלט גם לחדרי שינה של בני נוער ומבוגרים, לחדר האמבטיה ואפילו לחדר הסלון. דמות מוצללת של ילדה מתוקה, אוחזת בידה מטריית פרחים צבעונית, ומוקפת בקסם של פרפרים המעופפים סביבה. מדבקה צבעונית, חיה ותוססת שמעוצבת בצורה אלגנטית ומעודנת לחדר הילדים או לכל חדר אחר בבית.
124

ארמון נסיכות הלקוח ישירות מספרי האגדות

את מדבקת ארמון נסיכות תוכלו להדביק על קיר שלם בחדרה של ביתכם, עם ארמון ציורי וגדול, טובל בירוק, עם שלל פרחים ונסיכות פזורות מסביב. מדבקה זו יכולה להתאים לחדרים בעיצוב כהה יותר, לקירות בעלי גוון אדמדם, אך יכולה להתאים לכל חדר בכל עיצוב בהתאם לטעמכם. לחילופין, תוכלו לבחור את מדבקת אנה ואלזה מאגדת הילדים המצליחה והאהובה לשבור את הקרח. מדבקת אנה ואלזה היא מדבקה מינימליסטית בשלל האלמנטים הנכללים בה, אך מציגה את דמויות הגיבורות בגודל מלא, ועבור מרבית הילדות הקטנות עשויה להיות מדבקה זו המדבקה הנבחרת.
1 (9)

מדבקות בעלות מראה נקי ואחיד לחדרי אמבטיה

את מדבקת פיית הפרפרים תוכלו לשלב לא רק בחדרה של ביתכם, אלא גם בחדר האמבטיה, עם דמותה של פיית טינקרבל בגווני ורוד בהירים, אותה מקיפים פרפרים ורודים קטנטנים המעניקים נפח למדבקה, אך שומרים על מראה נקי ואחיד, המתאים מאוד לחדרי אמבטיה. מן הסתם, את המדבקה תוכלו להדביק גם מעל מיטתה של ביתכם, ולאפשר לה ללכת לישון עם הפיה האהובה עליה ולצלול אל תוך עולם של חלומות מתוקים על נסיכות, פיות ופרפרים.

פיית הפרפרים במראה אלגנטי וצבעוני בו זמנית

מדבקת קיר פייה על ענף היא מדבקה נוספת בעלת נופך אמנותי, המבוססת על דמות מוצללת של פיה יפה בגוון שחור פחם, מוקפת באלמנטים צבעוניים, חיים ותוססים היוצרים קונטרסט עיצובי יוצא דופן, שיכול להתאים לחדרי ילדים, חדרי נוער ואפילו חדרי שינה של ההורים. במדבקה זו תוכלו למצוא מגוון אלמנטים סביב דמותה המרכזית של הפיה, לרבות פרפרים ופרחים בשלל צבעים וענף מסולסל ואלגנטי עליו יושבת הפיה. את המדבקה הזאת אפשר לקחת בדמיון למגוון כיוונים של אהבה, אגדות, משמעות, יופי ועוד.

פתרון עיצוב קל, מהיר ונוח, שיכניס צבע וחיים לביתכם

מדבקות קיר נסיכות ופיות מספקות לכם פתרון מהיר, קל ונוח לעיצוב חדרי ילדים וחדרים נוספים בכל רחבי הבית. המדבקות קלות מאוד להדבקה, עמידות מאוד לאורך זמן, וניתן להתאימן באופן מלא לעיצוב הכללי בחדר. עם שלל דגמים של אלזה ואולף, נסיכות דיסני, ארמונות וטירות, דמויות גיבורים מסרטי ילדים ועוד שלל עיצובים ודוגמאות, תוכלו לבחור את המדבקה המתאימה ביותר עבורכם ועבור ילדיכם, וליהנות מבית חי, תוסס, צבעוני ושמח, לא רק לשמחתם ילדיכם, אלא גם לטובתכם אתם.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart