מרשמלו

מדבקות קיר חיות

מדבקות קיר חיות

מדבקות קיר חיות

פוסט: מדבקות קיר חיות

מדבקות לא רק לחדרי ילדים140

בעלי חיים וצבעים הם אולי שני הדברים שילדים אוהבים יותר מכל, ובאמצעות מדבקות קיר של חיות תוכלו לתת להם בדיוק את מה שהם אוהבים, קבוע על קיר החדר, עם הרבה מאוד צבע ובצורה שבאמצעותה יוכלו לנצל את הדמיון כדי לספר סיפור שלם, כל יום סיפור חדש. את חדר הילדים שלנו אנחנו מקפידים לעצב, לתכנן ולקשט בכל מה שהם אוהבים, אבל בתוך הגבולות שלנו כהורים. לפעמים אנחנו עושים את זה במסגרת תהליך מסודר של עיצוב החדר, ולפעמים פשוט יוצרים עבודת טלאים של קישוטים, חפצים, צבעים ופריטים שונים שיכולים להעניק לחדר עוד טיפה צבע ועוד טיפה אופי של חדר ילדים.

חוויה עיצוב צבעונית ומשמחת לחדר הילדים

מדבקות קיר הן אולי הפתרון הטוב ביותר לכל מי שרוצה לעצב את חדר הילדים שלו, לעשות את זה בצורה מסודרת, זולה וקלה ולספק לילד את החוויה הצבעונית, האותנטית והמשמחת ביותר שהוא יכול לצפות לה בין ארבעת קירות החדר. המדבקות מגיעות בגדלים שונים ובאין ספור תצורות, החל ממדבקה של חד קרן בודד ועד סצנה שלמה מסיפור ילדים, הנפרשת עם המון צבע על פני כל ארבעת קירות החדר. דביבונים, פילים, קופיפים, סוסים, דגים, דולפינים, סנאים, ציפורים ועוד אין ספור סוגי חיות מהן יוכלו ילדיכם לבחור את החיות שהם הכי אוהבים.

התאמת המדבקה לעיצוב הכולל של החדר

על אף אופיין הצבעוני של מדבקות קיר חיות, תוכלו לבצע התאמה מלאה של המדבקות לעיצוב הכולל של החדר, וכן לעשות בהן שימוש גם כפריט עיצוב לכל דבר ועניין. תוכלו128 לבחור סט מדבקות של קופים חייכנים הנתלים מענפי העץ ומספרים סיפור של משפחת קופיפים נחמדה, סט מדבקות המתאפיין בגווני חום וירוק, אותו ניתן להתאים לשלל עיצובים, הן במודל של התאמה והן במודל השלמת העיצוב הכולל. תוכלו להזמין מקבץ של מדבקות סוסי פוני קטן בשלל צבעים, דמויות וגדלים, לפזר אותן בכל רחבי החדר ולייצר אווירה צבעונית ועמוסה בדמיון.

מדבקות לחדר האמבטיה ואפילו חדר הסלון

מדבקות קיר חיות יכולות להתאים לא רק עבור חדר הילדים, ולמעשה תוכלו לשלב אותן בכל אחד מחדרי הבית. תוכלו להזמין את סט דגים באמבטיה המציג מגוון דגים צבעוניים עם צמחי ים, אלמוגים ומדוזות קטנות וחמודות, ואם אווירת הילדים בביתכם הוא עניין חשוב לכם במיוחד, תוכלו להזמין גם את מדבקת משפחת הדובים המופלאים ולהדביק אותה על קיר הסלון. מדבקה זו למשל, מגיעה בגווני חום, ורוד מעודן ובהיר מאוד, ונגיעות ירוקות וכתומות קטנטנות, מדבקה שמתאימה לעיצוב הטיפוסי של חדרי סלון ויכולה גם להעשיר את האווירה בו.46

מדבקות פונקציונליות – מדבקת מד גובה לכל בני המשפחה

מדבקות קיר יכולות לשמש אתכם לא רק כדי להפוך את הבית לחי, תוסס וצבעוני יותר, אלא גם למטרות פונקציונליות כמו מעקב אחר גובה הילד. מד גובה חיות ועל כל ענף יושב לו ינשוף חמוד, כל ינשוף בצבע אחר. העץ עצמו הוא מד גובה עם מספרי מידה הנעים בין 40 ס”מ ועד 180 ס”מ, ובאמצעותם תוכלו לא רק למדוד את גובה ילדיכם, אלא להפוך את כל מדידת הגובה לחגיגה משפחתית בה יכולים להשתתף כל בני המשפחה, כולל ההורים.

אין ספור אפשרויות – גם לחדרי ההורים והמתבגרים במשפחה

על אף שהקונספט של מדבקות קיר חיות הוא לכאורה קונספט ייעודי לילדים, בפועל תוכלו להיעזר בו גם כדי לעצב את חדר השינה שלכם, וגם את חדרם של ילדיכם בגיל ההתבגרות. מדבקת זוג חתולים מתוקים ומאוהבים, עם לבבות תחת פנס רחוב פריזאי במראה קברטי קלאסי, יכול להתאים לכל זוג יונים ולכל מי שחולם על אהבה. כמו כן, תוכלו לבצע אין ספור שילובים של צבעי קיר ומדבקות כדי ליצור סצינה שלמה על קירות החדר, ובכלל זה מדבקת עננים וציפורים אותה תוכלו להדביק על ארבעת קירות חדר שצבוע בצבע תכלת שמים, ולהשלים אותה עם סטים של תמונות תואמות. למעשה, אין סוף לאפשרויות העיצוב והאסתטיקה שתוכלו ליצור באמצעות מדבקות הקיר, ואת הגבול לאפשרויות אלה תקבע רק מידת היצירתיות שלכם.
נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart