מרשמלו

מדבקות קיר לחדר שינה

מדבקות קיר לחדר שינה

מדבקות קיר לחדר שינה

פוסט: מדבקות קיר לחדר שינה

חדר השינה הוא המקום האהוב על הרבה מאתנו, סוף היום מגיע והזמן לישון, או אפילו שנת צהריים לטעינת אנרגיה להמשך היום. אז מה הפלא שבימינו מדבקות קיר לחדר שינה הולכות ונעשות יותר ויותר פופולריות? האווירה הנעימה שהן מייצרות, עוזרות להיכנס למצב רוח רגוע וכך ניתן להירדם בקלות רבה יותר. לפניכם מדריך אילו מדבקות כדאי לכם לבחור לחדר השינה שלכם.

חדר שינה הורים

מדבקת קיר חד קרן צבעוני

מדבקת קיר חד קרן צבעוני

להורים וגם לזוגות ללא ילדים מגיע ליהנות ממדבקות קיר בחדר השינה. אפשר ליצור אווירה רומנטית על ידי הוספת לבבות ופרחים בצבעים שונים, שיגרמו לכם להתרגש כל פעם מחדש. משפט רומנטי בכתב עשוי גם הוא להיות תוספת נחמדה ליד המיטה שלכם.
גם על מראה אפשר להוסיף אלמנטים שונים, ולהדביק אותם בעזרת אותן מדבקות קיר. למשל להדביק כובע בוקרים בחלק העליון של המראה. בכל פעם שתסתכלו על עצמכם במראה תיהנו ממראה משעשע במיוחד. וזו רק דוגמא, תנו לדמיון שלכם לקחת את ההגה.

חדר שינה ילדים

המדבקות הנפוצות והמבוקשות ביותר. ילדים אוהבים שינויים, הפתעות, ודברים חדשים. לכן, זהו פתרון מצוין, כיוון שמדבקות קיר מגיעות בטווח מחירים רחב, קלות להדבקה, ובמידת הצורך אפשר להסיר אותן ולהחליף באחרות. אז בין אם אתם בוחרים את המדבקות בעצמכם או נותנים לילדים את העצמאות בבחירה, יש לכם סוגים רבים ומגוונים של מדבקות קיר לחדר השינה של הילדים, מהם תוכלו לבחור.
דמויות מסרטים, של דיסני למשל, אהובים במיוחד על ילדים. תארו לכם שאתם מקרינים לילדים את הסרט מלך האריות הוותיק והטוב, וביום שאחרי, בזמן שהילדים בבית הספר, אתם עושים להם הפתעה ומדביקים להם על הקיר מדבקות בהן הדמויות האהובות מהסרט. נשמע נהדר לא? הפתעה כזו הילדים לא ישכחו לעולם.

חדר שינה לאורחים

מדבקת קיר ג'ירפה פרפר סטייל

מדבקת קיר ג’ירפה פרפר סטייל

כאשר מדובר בחדר אורחים, בדרך כלל מומלץ להשתמש ולהדביק מדבקות קיר לחדר שינה אוניברסליות, שכל אחד יכול להתחבר אליהן. משפטי חכמה נפוצות מאוד בחדרי אורחים, והן מאפשרות לאורחים שלכם להרגיש שהם נמצאים בבית שבו דואגים לפרטים הקטנים ביותר.
דוגמא למדבקות שמתאימות לחדר אורחים – המשפט Live Your Dream. פשוט, קל להבנה, מתאים לכל אחד. גם האורחים שלכם יעריכו אתכם בתור אנשים מתוחכמים שחושבים מחוץ לקופסה על פתרונות קלים ופשוטים לעיצוב הבית בצורה מהירה, קלה, ונוחה.

טיפים כלליים

מדבקות קיר לחדר שינה צריכות להיות בגודל מתאים ובעל פרופורציה לממדי החדר. ככלל, צריך להתאים את גודל המדבקה לחדר על פי הרוחב שלה, הגובה לא משפיע על העיצוב. אז קחו סרגל או מטר למדידה וקיבעו מה גודל המדבקות שאתם רוצים. לכל מדבקה שתזמינו יצוין האורך והרוחב בסנטימטרים.
צבעים – לחדרים קטנים מתאימים צבעים בהירים כיוון שהם נותנים לחדר מראה ונפח רחבים יותר. חדרי שינה גדולים יכולים ליהנות ממגוון רחב יותר של צבעים, כולל צבעים כהים אשר יוצרים תחושה של רומנטיקה ואינטימיות באופן מידי.
הבלטה של רהיטים – במידה ואתם מעוניינים בהבלטה של רהיטים, חפשו מדבקות בצורת תבליטים שיקנו לרהיטים שלכם מראה רחב יותר או מעניין. לדוגמה, אפשר להדביק מסביב למיטה מדבקה בצורת שורשי עץ שיקנו למיטה מראה שהיא כביכול מחוברת לבטן האדמה.
טפטים לחדר השינה – טפטים הינם מדבקות קיר בממדים גדולים עד גדולים מאוד והמטרה שלהם שינוי מהותי של אופי החדר. למשל, כיסוי של כל הקירות במדבקות של קורות עץ שיקנו לחדר מראה של צימר באמצע היער.
ריצוף – שימו לב שאתם לא חורגים במידת קיצונית מהצבע והעיצוב של הריצוף בחדר השינה שלכם. במידה ותחרגו, עלולה להיווצר סתירה בין צבעים וסגנונות שונים, ועל כן, מומלץ לשמור על האחידות בעיצוב ובשילוב שני האלמנטים.

עדיין לא החלטתם?

אם אתם עדיין לא בטוחים מהו העיצוב המתאים ביותר של מדבקות קיר לחדר שינה בביתכם, לכו על משהו קלאסי, אוניברסלי, זהו הפתרון המתאים ביותר לאלו שמתלבטים. אין צורך לשבור את הראש. צורות גיאומטריות הן סוג שאפשר להשתמש בהן בכל החדרים ובמיוחד בחדרי שינה, ולקבל מראה אלגנטי ונעים.
באתר מרשמלו – מדבקות קיר יש את כל הפתרונות שאתם צריכים כדי לשדרג את חדר השינה שלכם. עכשיו זה הזמן לגלוש באתר ולמצוא את מדבקת הקיר המתאימה ביותר לחדר השינה שלכם. שתהיה בחירה מהנה.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart