מרשמלו

משלוח חינם בקנייה מעל 129 ש״ח

מדבקות קיר לנוער

מדבקות קיר לנוער

מדבקות קיר לנוער

פוסט: מדבקות קיר לנוער

%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%90%D7%98%D7%9E%D7%9F-%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99-%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%97%D7%93%D7%A8-%D7%A7%D7%99%D7%A8-%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%90%D7%A4%D7%A7%D7%98-3D-PVC-%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%AA%D7%A4%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%A8 מדבקות קיר לנוער

גיל ההתבגרות היא תקופה לא קלה בחיים, שכן היא מלאה חוויות אך גם לא מעטים מתחים וקשיים בשל המעבר מילדות לבגרות ועיצוב האישיות. בתקופה עמוסה זו, החדר של בני הנוער הוא הפינה שלהם בעולם, בה יקדישו זמן לשבת ללמוד, לבלות עם חברים, עם בני המין השני, לרגעי השמחה והעצב, ועוד… לכן, חשוב לבני הנוער לעצב את החדר שלהם ובאמצעותו לבטא את עצמם. מדבקות קיר לנוער הן אחת האופציות המעולות לשם כך.

היתרונות של מדבקות קיר לנוער

גם בחדרי נוער וגם באופן כללי יש כל מיני אפשרויות לעיצוב קירות. כך למשל הורים שניחנו בכישרון ציור אוהבים לעיתים לצייר ציורים יפים על קירות חדרי ילדים, אבל בני נוער גדולים מדי בשביל זה. אפשרות אחרת היא הדבקת טפטים על הקיר. עם זאת, לדעתנו מדבקות קיר הן פתרון נהדר לחדרי נוער בשל היתרונות הרבים שלהם:

  • הדבקה קלה ומהירה

אם תשוו את הליך הדבקת מדבקות קיר לצביעת קיר או הדבקת טפט תראו שמדובר בתהליך הרבה יותר קל. לצבוע קיר זו פרוצדורה, וודאי אם מדובר על ציורי קיר והבעיה עם טפטים היא שכדי שהם יודבקו כמו שצריך יש להיעזר באיש מקצוע שידאג שהטפטים ישבו טוב ללא בועות. לעומת זאת במקרה של מדבקות קיר זה ממש פשוט להדביק אותן, ולמעשה הטינייג’רים שלכם יכולים אפילו לעשות זאת בעצמם מבלי להיעזר בכם.

  • עלות נמוכה

עוד דבר נהדר במדבקות קיר זה שהן זולות. בטווח של עשרות עד כ-150 ₪ תוכלו לרכוש מדבקות קיר מעוצבות לנוער שיוסיפו המון לקירות החדר. זה בוודאי זול יותר מאשר הדבקת טפטים יקרים שגם יצריכו אתכם לשלם לבעל המקצוע שמדביק אותם.

  • מגוון עיצובים נהדרים

הטכנולוגיה כיום מאפשרת עיצוב של מדבקות קיר בקלות כך שחנויות מציעות מגוון עיצובים לחדרי נוער. לא משנה מה הבן או הבת שלכם אוהבים ומה תחום העניין שלהם, הם יוכלו למצוא מדבקות קיר שמדברות אליהם וישדרגו את החדר באופן משמעותי.

  • רכישה קלה אונליין ומשלוח חינם עד הבית

החנות האינטרנטית של מרשמלו מציעה מדבקות קיר במגוון עיצובים שילדים ובני נוער אוהבים. הרכישה נוחה מאוד באתר נוח ומותאם בצורה מיטבית למשתמש, התשלום מאובטח היטב ועומד בדרישות המחמירות ביותר ובמידה ואתם קונים מדבקות ביותר מ-299 ₪ אתם מקבלים גם משלוח עד הבית בחינם.

  • אפשר להחליף ולרענן את עיצוב החדר

אם יש משהו שאתם וודאי זוכרים מהתקופה שהייתם בני נוער זה שתחומי עניין מתחלפים ובתקופות שונות הם אוהבים דברים שונים. זה בדיוק היתרון הגדול של מדבקות: בגלל שהן זולות, קלות מאוד להדבקה, ניתן להזמין אותן בקלות דרך האינטרנט ויש מגוון עיצובים נהדרים אפשר פשוט להחליף אותן מתי שהטינייג’רים שלכם ירצו. כשאתם תולים מדבקה על קיר אתם לא צריכים “להתחתן” איתה: היא יכולה להישאר כמה שהילדים שלכם ירצו כאשר מדובר במדבקה איכותית, אך ברגע שרוצים לרענן את עיצוב החדר אפשר להסיר את המדבקה ולהדביק בקלות מדבקה אחרת.
מדבקות קיר לנוער הן פתרון לא יקר בכלל המאפשר לבני הנוער לבטא את תחושותיהם, רצונותיהם, ואת הדברים שהם אוהבים בעיצוב החדר. כמו כן, המגוון העצום של מדבקות שקיים נותן להם חירות מלאה בעיצוב ובחירת המדבקות וכמובן היכן למקם אותן, וככה ליצור את האווירה שהם רוצים בחדר. על אף שהן קרויות מדבקות קיר, ניתן להדביק אותן על כל משטח שרוצים – כך אפשר גם לעצב איתן את הארונות, הדלתות, החלונות, שולחן הכתיבה ועוד…
עוד פרט חשוב הוא הטעם האישי אשר נתון לשינויים במהלך גיל ההתבגרות, לעתים באף קיצוניות, ולא תמיד מה שבן או בת הנוער אוהבים ומתחברים אליו בגיל 12, יהיה בהכרח אותו הדבר גם בגיל 18. היתרון במדבקות קיר לנוער הוא שכפי שהן פשוטות להתקנה, כך הן גם ניתנות להסרה קלה ומהירה מבלי לפגוע בקיר או במשטח עליו הודבקו והן לא משאירות סימנים אחריהם. כלומר, יש אפשרות לתחלופה במידה והנער מעוניין לשנות את חלק מהמדבקות או את העיצוב הכולל של חדרו.

איך לבחור מדבקות קיר לנוער

לאחר בחירת הרהיטים, זה הזמן לתת לנער או הנערה המתגוררים או עתידים להתגורר בחדר לעשות את הבחירה האישית שלהם בכל הנוגע לעיצוב החדר ובתוך כך גם המדבקות. בקישוט החדר, מדבקות קיר לנוער מלוות לרוב גם בפוסטרים, מתלים, פסלונים, תמונות וכן הלאה, אך כמובן שאין זה מוריד מתרומתן לאווירה בחדר. דווקא להפך – בגלל העובדה שאינן מתקלפות או נשחקות, הן מהוות פתרון עיצובי לטווח הארוך.
מדבקות קיר לנוער פופולריות במיוחד לרוב יהיו משפטים שנותנים להם השראה, קישוטים הקשורים במוזיקה, סמלים למיניהם כמו Peace או יין-ייאנג, וכן עיטורים גדולים לקירות שלמים כמו קירות לבנים, ענפים, חוף ים, וכן הלאה. המבחר הוא עצום ויכולות העיצוב הן רבות ומגוונות – גדלים, צבעים, פונטים, מסגרות, ועוד… כפי שהוזכר קודם, מדבקות אלה לקיר הן הדרך של בני הנוער לבטא את עצמם.
חשוב לזכור כי מדבקות קיר לנוער היא הדרך המושלמת עבורם ליצור את האווירה שהם רוצים בחדר, ובמחיר מתאים לכל כיס. החדר של בני הנוער הוא מקום המפלט והבילוי שלהם, כך שהעיצוב החדש באמצעות המדבקות יכול רק להוסיף לחוויות שלהם בגיל ההתבגרות ואף להישאר איתם שנים לאחר מכן…
כשאנחנו מעצבים חדר לבני נוער אנחנו משקיעים לא מעט מחשבה בבחירת הרהיטים והתאמתם לחדר: החל מהבחירה של הקו העיצובי הכללי, חומרי הגלם והצבעים שאנחנו רוצים שישלטו בחדר וכלה בבחירת המיקום של כל רהיט באופן שיהיה כמה שיותר נוח וגם נראה טוב. עם זאת, ישנם אלמנטים שמשפיעים לא פחות על עיצוב החדר, כגון הקירות. רעיונות אפשריים לעיצוב קירות בחדרי נוער יכולים להיות צביעת הקיר, הדבקת טפטים או מדבקות קיר לנוער.

מדבקות קיר לנוער – זה כבר מזמן לא לילדים

מדבקות קיר פופולאריות במיוחד בחדרי ילדים בזכות מגוון העיצובים המתאימים לגיל – בעיני רוחכם אתם וודאי רואים את מגוון מדבקות הקיר בצורות קשת בענן, פרחים ועוד דברים ודמויות שילדים אוהבים. עם זאת, מדבקות קיר הן מזמן לא רק לילדים ומשמשות לעוד מטרות רבות, החל ממדבקות קיר ממותגות למשרדים וכלה במדבקות קיר לחדרי נוער.
כפי שיש מגוון עיצובים לילדים ישנם מגוון עיצובי מדבקות קיר המתאימות לבני נוער ולתחומי העניין שלהם. כך למשל בני נוער שמתעניינים בעולם הגדול ובגאוגרפיה יכולים להדביק מדבקות של גלובוס או מפת העולם; עיצובים אחרים שתוכלו למצוא בשוק הם “מדבקות חור בקיר” שדרכן רואים דברים כגון מבט לשמיים, חתול מציץ, גרפיטי ועוד.

כשקונים מדבקות קיר לא מתפשרים על איכות

מעוניינים לרכוש מדבקות קיר לנוער? נהדר! אנחנו ממליצים בחום לא להתפשר על איכות המדבקות ולהזמין אך ורק מעסקים של מקצוענים עם קבלות שמתמחים בכך, ולא להתפשר על מדבקות באיכות ירודה מחברות מפוקפקות מעלי אקספרס. זכרו שמדבקות לא איכותיות מתקלפות בקלות ואף עלולות ליצור נזק לקיר כגון קילוף הצבע, מה שמצריך לצבוע את הקיר מחדש. לכן חשוב לרכוש מדבקות קיר מחברות שמקפידות על איכות ומקפידות על שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart