מרשמלו

מדבקות קיר משפטים 

מדבקות קיר משפטים 

מדבקות קיר משפטים 

פוסט: מדבקות קיר משפטים 

 

עיצוב קירות הבית שלנו, הוא ללא ספק שלב משמעותי בעיצוב הבית. על מנת לעצב את קירות הבית ניתן לצבוע אותם, או להדביק על גביהם טפט. כך גם בכל הנוגע לעיצוב משרד או בית עסק. דרך נוספת לעיצוב קירות הבית או המשרד היא השימוש במדבקות קיר משפטים. 

הדרך המהירה לעיצוב הבית – מדבקות קיר משפטים 

מדבקות קיר עם משפטים, פתחו בפנינו עולם חדש לעיצוב הבית. בעלות שאינה גבוהה, ובמהירות וקלות רבה, ניתן לעצב כל חדר בבית. מדבקות קיר משפטים, מאפשרת ליצור שינוי, לרענן ולחדש כל חלל, לרבות חדר השינה, הסלון הביתי, חדר הילדים או חדר המשחקים. באמצעות הדבקת מדבקות קיר משפטים במקומות הנכונים, תוכלו להפוך את ביתכם מפשוט ורגיל, למעוצב וייחודי. 

מדבקות קיר משפטים

מדבקות קיר משפטים – איך בוחרים 

כיום, ישנם סוגים רבים של מדבקות קיר משפטים, כל שתוכלו לבחור בדיוק את מה שאתם אוהבים, ותוך מספר דקות, לקבל קיר מעוצב ומשודרג. המבחר הגדול הקיים, גורם לרבים להתבלבל, אז איך בוחרים נכון? 

מומלץ תחילה לבחון את המשפטים השונים, ולחשוב לאילו משפט אתם מתחברים. איזה משפט מעורר השראה, או מעלה חיוך, או מתאים לאווירה אותה אתם מעוניינים להשיג. תוכלו לבחור במדבקה עם משפט מצחיק, או כזה המעביר מסר לאחרים. 

לאחר שבחרתם את המשפט הרצוי, בחנו לאיזה חדר הוא הכי מתאים, מה הגודל הנדרש, ואיזה צבע וסגנון יתאים לעיצוב החדר או לריהוט הקיים בו. 

מדבקות קיר משפטים – בחירת הגודל המתאים 

על מנת לבחור נכון את גודל המדבקה, כך שיתקבל קיר מעוצב ופרופורציונלי, ישנה חשיבות לקחת בחשבון את גודל הקיר לו המדבקה מיועדת. כאשר הקיר גדול, מומלץ לבחור במדבקה יחסית גדולה, אשר תופסת שטח בקיר, או לחלופין, להדביק מספר מדבקות קטנות ולפזרם על גבי הקיר. בהתאמה, אם מדובר בקיר קטן, מומלץ לבחור במדבקה קטנה ולא גדולה. בשורה התחתונה, על מנת שיתקבל מראה נעים ואסתטי לעין, יש להתחשב בגדול הקיר, למקם במקום נכון שאינו יכסה את כלל הקיר, ולהתאים את המדבקה לאופי החדר לו היא מיועדת. 

מדבקות קיר משפטים – בחירת סוג המדבקה

אז לאחר שבחרתם את המשפט, את הגודל ואת הקיר המיועד, תוכלו לבחור את צבע ודוגמת המדבקה. כיום ניתן למצוא קשת רחבה של עיצובי מדבקות קיר, בגוונים ובדוגמאות שונות, וכן כאלו המגיעות עם איורים ותמונות לצד המשפטים. 

לא רק לבית – למשרד ולעסק 

מלבד השימוש האין סופי במדבקות קיר משפטים ברחבי החדרים בבית, ניתן להשתמש במדבקות קיר משפטים גם ברחבי המשרד ובית העסק. ניתן לבחור במדבקת קיר משפטים אשר מסמלת את עקרונות החברה, המוטו שלה, הערכים שלה, או לחלופין משפטי מוטיבציה, או סתם כאלו אשר מנעימים את האווירה של העובדים והלקוחות של החברה. 

על אילו קירות ניתן להדביק מדבקות קיר משפטים 

באופן כללי, ניתן להדביק מדבקות קיר משפטים על גבי כל קיר אותו תרצו. אך על הקיר להיות ללא בליטות או חורים. הקיר לו מיועדות מדבקות הקיר, צריך להיות ללא קילופים וללא רטיבות. את המדבקות ניתן להדביק רק על גבי קירות חלקים לגמרי ללא שאריות צבע. 

לרוב, רבים בוחרים להדביק מדבקות קיר משפטים בקירות מרכזיים, לרבות קיר הסלון או פינת האוכל, המטבח, קיר המיטה בחדר השינה או קיר בחדר הילדים או חדר המשחקים. 

לסיכום, מדבקות קיר משפטים 

קירות הבית ועיצובם, הוא חלק בלתי נפרד מתהליך עיצוב הבית. הדבר נכון גם לגבי משרדים או בתי עסק. אם אתם מעצבים דירה או משרד מחדש, או שמא מעוניינים לשדרג מראה קיים ולהפוך אותו למזמין יותר, עכשווי ומעוצב, תוכלו להשתמש במדבקות קיר משפטים ולשדרג כל חלל. תוכלו לבחור כל משפט אותו תרצו, בכל גודל, צבע או דוגמא, וכן לשלבו יחד עם מדבקת איורים ועיטורים כאלו ואחרים, ולהדביקו על גבי קירות חלקים ברחבי החדרים השונים, באופן פשוט ומהיר, וללא עלויות כספיות גבוהות. 

כך תוכלו להפוך כל חלל למעוצב, למעניק השראה, מעביר מסר, או סתם מעניק אווירה או מעלה חיוך. 

 

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart