מרשמלו

מדבקות קיר ניתנות להסרה

מדבקות קיר ניתנות להסרה

מדבקות קיר ניתנות להסרה

פוסט: מדבקות קיר ניתנות להסרה

נמאס לכם ממדבקת הקיר הישנה? מעוניינים לעצב את הבית באמצעות מדבקות קיר אך חוששים שהמדבקה תהרוס את הקיר? המאמר הבא הוא בשבילכם. מדבקות קיר ניתנות להסרה, קדימה, בואו נתחיל. 

הקדמה 

בעבר, היה נהוג להותיר את קירות הבית חשופים, וריקים וללא כל עיצוב. בימינו, זה כבר לא עובד. כיום, ישנה אפשרות לעצב את קירות הבית, באמצעות השימוש במדבקות קיר, ללא כל צורך באיש מקצוע, עלויות כספיות גבוהות, זמן או השקעה. הדבקת מדבקות קיר יוצר מראה עכשווי ואווירה משדורגת בכל חדר. 

בשנים האחרונות, הדבקת מדבקות קיר היא ללא ספק טרנד לעיצוב הבית, החל מהסלון הביתי, דרך חדרי הילדים והמשחקים, וכלה במטבח. וכמובן לא רק בבית, אלא גם בבתי העסק והמשרד. 

מדבקות קיר שניתנות להסרה

מדבקות קיר מעוצבות 

כיום, ניתן למצוא שלל מדבקות קיר הניתנות להסרה, המתאימות לכל חלל. תוכלו לבחור את גודל המדבקה, סוגה, צבעה, וכן את הדוגמא והטקסטורה שלה. תוכלו לבחור מדבקות קיר משפטים, איורים או עיטורים. השימוש במדבקות קיר מאפשר לעצב כל חלל ולהשיג כל מראה מבוקש. 

ניתן למצוא מדבקות ייעודיות לכל חדר, בהתאם לאופיו. כמו כן, ניתן לעצב עצמאית מדבקת קיר אשר תתאים בדיוק עבור ביתכם. מדבקת קיר בעיצוב אישי מתאימה בעיקר לבתי עסק ומשרדים, שכן לרוב בעלי העסק מדביקים מדבקת קיר עם לוגו החברה, המוטו שלה או סמלים הקשורים אליה. 

מדבקות קיר שניתנות להסרה

החומרים מהם עשויות מדבקות קיר 

מדבקות הקיר מיועדות לשימוש והדבקה על גבי קירות הבית. ישנם סוגים רבים של חומרי גלם מהם עשויות המדבקות, ביניהם מדבקות עשויות מויניל, אשר ידוע כחומר עמידה בפני חום ולאורך זמן, אשר מסייע לשמור את הדבק במדבקת הקיר, גם כאשר ישנה רטיבות או לחות. 

מלבד המדבקות העשויות ויניל, ישנן מדבקות קלף והדבק. מדבקות אלו, מתאימות בעיקר לקירות אשר אינם לבנים, בשל המסגרת אותה הם יוצרים, והן רחיצות במים. 

סוג נוסף של מדבקות קיר הוא מדבקות קיר סצנה. סוג מדבקות זה מטרתן ליצור באמצעות מספר מדבקות, סצנה על גבי הקיר. מדבקות אלה נפוצות בעיקר בחדרי משחקים, ילדים ותינוקות. 

בנוסף לכך, ישנן מדבקות קיר לשקעים, אשר מסייעות לכסות ולהסתיר שקעים. מדבקות קיר לשקעים מתאימות לכיסוי כל שקע שאינו נראה טוב או במיקום שאינו מתאים, אך השימוש בהן נעשה בעיקר בחדרי משחקים, תינוקות וילדים. 

הסוג האחרון הוא מדבקות לוח מחיק. על גבי מדבקות אלה, ניתן לצייר ולקשקש באמצעות גירים, ולרוב נעשה בסוג זה שימוש בחדרי משחקים, ילדים ותינוקות או לחלופין, במשרדים וחדרי ישיבות. באמצעות מדבקות לוח מחיק, ניתן לכתוב או לצייר כל דבר העולה על רוחנו. 

הסרת מדבקות קיר  

מדבקות קיר איכותיות, ניתנות להסרה, וכן לשימוש חוזר. כאשר מדובר במדבקות איכותיות, שולי המדבקה לא יתקפלו ולא יאבדו מצורתן. כמו כן, איכות המדבקה משליכה רבות גם על משך הזמן בו המדבקה תחזיק. 

יתרון גדול הטמון בשימוש במדבקות קיר היא העובדה כי הן ניתנות להסרה. כלומר, אם הייתה לכם מדבקת קיר למשך זמן רב, ואתם מעוניינים לשנות, לגוון ולשדרג שנית את החלל, תוכלו להסירה ולהדביק מדבקת קיר אחרת במקומה. 

כך, תוכלו להחליף מתי שתרצו את מראה הבית, ואם יתחשק לכם בהמשך להחזיר את המדבקה הקודמת, תוכלו לעשות זאת שוב ללא כל בעיה. 

לסיכום, מדבקות קיר ניתנות להסרה 

אם אתם מעוניינים לשנות את מראה הבית ולהחליף את מדבקת הקיר הישנה, כיום תוכלו לעשות זאת ללא כל בעיה. ישנם סוגים רבים של מדבקות קיר, אשר האיכותיות מבניהן מאפשרות הסרה והדבקה חוזרת במידת הצורך. כך, תוכלו לשדרג ולרענן את מראה הבית כל תקופה, מבלי לפגום במראה הקירות, וכמובן תוך הדבקת מדבקת קיר חדשה בעיצוב חדש. 

מדבקות הקיר קיימות במגוון רחב של סוגים, צבעים, גדלים ודוגמאות, כך שתוכלו לקבל את המראה הרצוי בכל רגע נתון, באופן פשוט, קל ומהיר, ללא סיוע מאיש מקצוע וללא השקעה כלכלית. 

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart