מרשמלו

מדבקות קיר סרטים מצויירים

מדבקות קיר סרטים מצויירים

מדבקות קיר סרטים מצויירים

פוסט: מדבקות קיר סרטים מצויירים

מדבקות קיר של סרטים מצויירים מביאות אל חדר הילדים שלכם את כל הדמויות שהם הכי אוהבים, מסדרות האנימציה שהם הכי אוהבים. ברמה הפונקציונלית, מדבקות קיר הן פתרון מצויין לעיצוב חדרי ילדים וחדרי הבית בכלל, בצורה קלה, נוחה, מהירה וזולה. ברמה הערכית, מדובר במדבקות שיכולות להעשיר את דמיונם של ילדיכם, להנעים את זמנם עצמם או עם חבריהם בחדרם ובאופן כללי להעניק להם רגעים רבים של שמחה וחיוך לאורך גילאי הילדות. מדבקות של כדורים פורחים מצויירים תוכלו למצוא מדבקות עם דמויות מוכרות יותר או פחות מתוך עולם הסרטים המצויירים החל מטינקרבל, דרך מיקי מאוס ועד המיניונים, וכולן עם המון חן וצבע.

גיבורי לשבור את הקרח בחדר הפרטי של ילדיכם

מדבקת חלון מהסרטים לשבור את הקרח היא מדבקה יוצאת דופן במידות 60 ס”מ על 45 ס”מ ומודפסת בטכנולוגיית תלת מימד. לאחר הדבקתה על הקיר, נוצר הרושם כי בקיר נפתח חלון גדול המחבר את חדרו של ילדיכם עם עולם הקרח וממנו מגיחים גיבורי הסרט המצוייר אל תוך החדר. מן הסתם, מדבקה כזאת לא תעשה עליכם עצמכם רושם רב, אך עבור ילדיכם מדובר בחוויה יוצאת דופן של דמיון והרפתקה. אנה, אלזה, אולף, הנסיך, האייל, כולם יחד בחלון אחד גדול אל עולם הקרח. מדבקת קיר אולף או מדבקת אנה ואלזה הן מדבקות משלימות מאותו הסרט, ובהזמנת שלושת המדבקות תוכלו לבנות עולם שלם של לשבור את הקרח בחדרו של ילדיכם.

המיניונים החמודים מגיעים לביקור

מדבקת המיניונים היא אחת המדבקות האהובות והנמכרות ביותר, המציגה את המיניונים הצהובים החמודים, לבושים בסרבל ג’ינס כחול וחובשים את משקפי המגן הקבועים שלהם. את המדבקות בסדרה זו ניתן לסדר בכל תצורה, כשכל המיניונים מאוגדים יחד באותו השטח, לפרוש אותם על פני שטח הקיר, כל אחד בזווית שונה, או לתכנן את צורת ההדבקה על פי העדפותיכם. תוכלו ליצור רקע מתאים על ידי צביעת הקיר מראש, כשכל צבע מעניק למדבקה נופך אחר ואסתטיקה שונה.

דמויות אנימציה קלאסיות מבית דיסני

בסדרות המדבקות מסרטים מצויירים תוכלו למצוא דמויות קלאסיות כדוגמת מיני ומיקי מאוס, במדבקה צבעונית ומחויכת עם שתי הדמויות הנערצות, מדבקת טינקרבל או פיית הפרפרים כשמסביבה פרפרים קטנטנים מקיפים את ראשה, ואפילו מדבקה קלאסית ומינימליסטית של הנסיך הקטן עם הצעיף הנצחי עטוי על צווארו. לחילופין, תוכלו לשלב גם את מדבקת מד גובה ג’ירפה ועליה מטפסים דובון חמוד וציפור אפרפרה, מדבקה שאיתה תוכלו להפוך את מדידת הגובה של ילדיכם לחגיגה משפחתית מהנה, ולסמן את קצב גדילתו של ילדיכם לאורך השנים הראשונות לחייו.

תמונות תלת מימדיות שמציתות את הדמיון

אם הבן שלכם אוהב מאוד מכוניות, אם המדפים שלו עמוסי מכוניות צעצוע ודגמי מכוניות מפלסטיק, תוכלו לכסות את קיר החדר שלו באמצעות מדבקת מכוניות, ובה מכונית ספורט אדומה גדולה, וסביבה מכוניות נוספות בגווני כחול, ירוק, צהוב ואפור. לחילופין, אם הבן שלכם חולם להיות גיבור על בלתי מנוצח, מדבקת סופר על נוקמים תכניס אל חדרו את קפטן אמריקה מתעופף על המגן העגול שלו תוך שהוא פורץ את קיר החדר בהדפסת תלת מימד מרהיבה ועשירה בצבעים. גם חבורת סופר מריו יודעת לשבור את קיר החדר של ילדיכם, וגם החברה החמודה והצבעונית תציג את עצמה מבעד לשברי הלבנים בקיר, גם פה באמצעות גרפיקת תלת מימד יוצאת דופן. 3

קל להדביק, קל לשנות, קל להפוך ליצירת אמנות שלכם עצמכם

בסדרת מדבקות קיר סרטים מצויירים תוכלו למצוא את כל המדבקות שילדים אוהבים, תוכלו לבחור את המדבקה המתאימה על פי מידת הצבעוניות שלה, המידות שלה, הדמויות האהובות על ילדיכם או פשוט על ידי מידת ההתאמה של המדבקה לעיצוב הכולל. למעשה, תוכלו ליצור לעצמכם סדרה של מדבקות לכל אורכו ורוחבו של הקיר, ולבנות לילדיכם חוויה רבת עוצמה של דמיון ושמחה בתוך החדר, כשהוא יכול להירדם עם הגיבורים שלו ששומרים עליו בחושך ולהתעורר איתם כשהוא משכים בבוקר. המדבקות קלות מאוד להדבקה, ומחירן הזול מאפשר לכם לנסות, להחליף ולשנות מתי שרק תרצו. באמצעות צביעת הקיר לפני הדבקת המדבקה, תוכלו ליצור קונטקסט שונה לכל מדבקה ולעשות את היצירה שלכם עצמכם למען ילדיכם.
נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart