מרשמלו

מדבקות קיר עצים

מדבקות קיר עצים

מדבקות קיר עצים

פוסט: מדבקות קיר עצים

מגוון צבעים וצורות

מדבקות קיר מאפשרות לכם לא רק לעצב את חדר הילדים, אלא גם להכניס בו את האווירה ואת הסיפור שאתם או ילדיכם מעדיפים, ולעשות את זה על סמך ערכת הנושא המועדפת עליכם. תוכלו לבחור בדמויות של פיות ונסיכות, דמויות דובים, דמויות של חיות, פרחים, קישוטים ועוד, ותוכלו גם לבחור מדבקות קיר עצים, בהן ניתן למצוא את מוטיב העץ במגוון תצורות דמיוניות, ציוריות וצבעוניות, שאותן ניתן להתאים הן לחדרי ילדים בגיל הרך, הן לחדרי נוער והן לחדרים נוספים ברחבי הבית לרבות חדר השינה, חדר האמבטיה ואפילו חדר הסלון.
חדש קריקטורה ינשוף עץ ויניל קיר מדבקות לילדים חדרים בני ילדה בית תפאורה ספה סלון מדבקות קיר ילד מדבקה טפט

סדרת מדבקות ינשופים בצבעי פסטל מעודנים

בסדרה זו תוכלו למצוא את מדבקת ינשופים על ענף, מדבקה המציגה שני ענפי עץ דקיקים, ועל כל אחד שלושה ינשופים בצבעי פסטל רגועים. מדבקה זו מתאימה מאוד לחדרי פעוטות, מייצרת אווירה אסתטית מחד ורגועה וסולידית מאידך, ואותה ניתן להתאים למגוון עיצובים ושילובי צבעים. את מדבקת הקיר הזאת, תוכלו לשלב בעיצוב כולל לקירות החדר עם שילוב מדבקת ינשופים מתנדנדים על עץ, המציגה שני ינשופים על נדנדות התלויות מענפי העץ, וכן עם מדבקת משפחה שמחה, המציגה משפחת ינשופים על ענף עץ, כולן בגוונים תואמים ובעלות אופי עיצובי דומה.

מדבקות צבעוניות, שמחות ומלאות חיים

לחילופין, תוכלו לבחור במדבקת קיר עצים מצייצים, שמתאפיינת בצבעוניות יוצאת דופן עם עץ קטן בעל גזע חום, עלים בשלל גווני ירוק וגוונים צבעוניים נוספים, ומסביב דמויות צבעוניות של ציפורים ופרפרים חמודים. את צבעוניות המדבקה תוכלו להדגיש או למתן באמצעות בחירת צבע הקיר שיתפקד כרקע למדבקה עצמה. גם מדבקת קיר נדנדה על העץ תוכל להעניק לכם את המראה הצבעוני והתוסס עם דמותה של ילדה שמחה וצוחקת, מתנדנדת על נדנדה תלויה על ענף עץ, ומסביבה פרחים, כוכבים ודמויות צבעוניות של ציפורים קטנטנות.

מדבקות בעלות רקע שקוף להדבקה על קירות בכל גוון

מדבקות קיר עצים הן מדבקות המגיעות עם רקע שקוף לגמרי, כך שניתן להדביק אותן על כל צבע קיר, וליצור אפקט שונה לגמרי. אותה המדבקה יכולה להיראות שונה לחלוטין על גבי קיר הצבוע בצבע אחר, מה שמאפשר לכם להיות חלק מיוצרי המדבקה ולהכתיב את האווירה שאותה מדבקה משרה בחדר. כך למשל, את מדבקת קיר חיות מקסימות ליד עץ תוכלו לשלב על גבי קיר לבן, צהוב, כחול, או ורדרד ולהתאים אותה לחדר של ילדים בנים, חדר של ילדות בנות או חדר נייטרלי לחלוטין. במדבקה עץ ציורי בעל קווים עגלגלים ומסתלסלים, ולידו אריה, ינשוף, זברה, ציפורים, ג’ירפה צהובה ועוד.

שילוב של עצים ובעלי חיים אהובים

מדבקת קופים וחיות חמודות על עץ היא מדבקה גדולה המגיעה במידות 235 ס”מ על 140 ס”מ, ואיתה ניתן לכסות קיר שלם בחדר, ולהפוך אותה לתפאורה של ממש. ככל ששטח הפנים של המדבקה גדול יותר, כך השפעתה על העיצוב והאווירה בחדר היא גדולה ומשמעותית יותר, השפעה שאותה ניתן להרגיש במיוחד עם מדבקה מיוחדת זו. במדבקה עץ בעל עלים צבעוניים, ועליו קופיפים קטנים וחמודים משחקים זה עם זה. לידו ענף עץ נוסף ועליו שני ינשופים וקופיף מתנדנד, ולמרגלות העצים ג’ירפה צהובה ופיל כחול.

מדבקות גם לילדיכם המתבגרים

את מדבקות קיר עצים תוכלו לשלב גם בחדרם של ילדיכם המתבגרים עם מדבקת עץ חברות בה נראים נער ונערה יושבים על גזע עץ לצידו של עץ נוסף בעל עלי לב אדומים ומסביב ארנבונים, ארנב קופידון יורה את חץ האהבה, ציפור שיר בכלוב פתוח ופטריות צבעוניות למרגלות העץ. מדבקה זו מגיעה בעיצוב סולידי שיכול להתאים גם לילדים מתבגרים ולאפשר להם ליהנות ממדבקה העונה גם על צרכי הצבע והשמחה שלהם, וגם על צרכיהם כילדים מתבגרים המתחילים להתעניין באהבה וביחסים חבריים.

קל להדביק, קל לעצב, קל להשיג את המטרה

מדבקות קיר עצים מאפשרות לכם לייצר את העיצוב המועדף על ילדיכם ועליכם, ולעשות את זה בקלות, במהירות ובצורה מדוייקת ומקצועית. אין צורך לקנות שבלונות ולצבוע בתוכן, אין צורך להסתפק בגוון אחד בלבד, ואין צורך להגביל את היצירתיות של התוצאה. עם מדבקות הקיר תוכלו להגדיר בדיוק את העיצוב המתאים לכם, את מידת הצבעוניות ואת ערכת הנושא, ולהשלים את משימת העיצוב בתוך זמן קצר.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart