מרשמלו

מה כדאי לי לרכוש? מדבקת קיר או טפט?

מה כדאי לי לרכוש? מדבקת קיר או טפט?

מה כדאי לי לרכוש? מדבקת קיר או טפט?

פוסט: מה כדאי לי לרכוש? מדבקת קיר או טפט?

 

בשנים האחרונות לא מעט אנשים הבינו את היתרונות הגדולים שיש לטפטים ומדבקות קיר שונות. בשני המקרים, אתם יכולים בצורה די קלה לעצב מחדש חלל בלי לשלם על כך יותר מידי וכמובן תוך שמירת האפשרות להחזיר את המצב לקדמותו בכל רגע. אם אתם מתבלטים בין טפט למדבקות קיר, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בכל הבלגן. 

 

טפטים ומדבקות קיר

לפני שנדבר על ההבדלים שיש בין טפטים למדבקות קיר, חשוב להבין שהשאלה מה כדאי לי לרכוש? מדבקת קיר או טפט היא שאלה שצריך לשאול רק אחרי שברור לכם מה המטרה שבגללה אתם מעוניינים לרכוש את אחד מהפריטים הללו. חשוב להבין ששניהם נועדו כדי לכסות קיר או משטח, ושניהם מאפשרים לכם לקבל איכותי עיצובית בצורה מהירה ונוחה במיוחד.

 

מדבקת קיר

מדבקת קיר, כמו שמבינים מהשם שלה היא מדבקה שנועדה להדבקה על קיר. המדבקה לא בהכרח תגיע בצורה סימטרית והרעיון שבה הוא בעיקר מה שמוטבע על גבי המדבקה. המדבקות הללו מיוצרות כך שהן מתאימות להדבקה בחללים שונים כמו מטבחים, משרדים, חדרי אמבטיה ועוד. מדבקות קיר נבדלות זה מזה בגודל שלהן, בציורים וכמובן באיכות.

 

טפט

טפט הוא יריעת הדבקה, שכמו המדבקה גם אותו ניתן להדביק במקומות שונים. עם זאת, הטפט בדרך כלל נועד לכסות שטחים נרחבים יותר והוא מגיע בדרך כלל בגוון אחיד יותר. ציורים בדרך כלל לא תוכלו למצוא על גבי טפטים, והם נועדו יותר לכסות או להוות שכבה נוספת על גבי משטח שאתם רוצים לכסות.

 

מה כדאי לי לרכוש? מדבקת קיר או טפט

אז אחרי שהבנתם את ההבדלים השונים בין טפט למדבקה, הגיע הזמן להבין מה באמת כדאי לרכוש. אז קודם חשוב להבין שכמובן אין סתירה בין השניים, וכמו במקרים רבים גם פה השאלה היא מה מתאים יותר ולא מה טוב יותר. בדרך כלל, מדבקות קיר נועדו לאפשר לכם להכניס אלמנט עיצובי לחלל מסוים בלי מאמץ גדול מידי.

לא משנה האם אתם מחפשים דרך לעצב מחדש את המטבח שלכם, להכניס לו קצת צבע או אפילו לשדרג את חדר הילדים, במקרים הללו מדבקות קיר ה בדיוק מה שאתם צריכים. המדבקות ניתנות להדבקה בקלות והמבחר הגדול שבו הן מגיעות מאפשר לכם להיות בטוחים שתצליחו למצוא מדבקה שמתאימה למה שחשוב לכם.

 

מתי נכון לקנות טפט

אם יש לכם קיר בבית שאתם רוצים להסתיר מסיבה מסוימת, או אולי משטח גדול שאתם רוצים לכסות בצורה אחידה, מדבקות קיר לא כל כך רלוונטיות בהקשר הזה. כדי ליצור מראה אחיד כמה שיותר מומלץ לעשות שימוש בטפט. את הטפט תוכלו לקנות בגוון כזה שישתלב עם הנוף הכללי שבו הוא נמצא וכך תהנו מהסתרה דקורטיבית.

 

הדבקה

גם את מדבקות הקיר וגם את הטפט יש כמובן צורך להדביק על גבי המקום שבו הם נמצאים. במהלך ההדבקה חשוב מאוד לוודא שהמשטח שעליו נעשית ההדבקה נקי, כדי שההדבקה תצא כמו שצריך. הקפידו להדביק אותם בצורה מתוחה, כדי למנוע מצב של בועות אוויר בתוך ההדבקה, מה שיוביל בטוח זמן קרוב לחתכים בתוך מדבקות הקיר או הטפט.

 

לסיכום

הבחירה בין מדבקת קיר לטפטים היא בחירה לא קלה, אולם חשוב לזכור שברוב המקרים יש פריט אחד שיותר מתאים מאשר השני. אם אתלם ניצבים לפני הבחירה הזו נסו להגדיר במדויק מהי המטרה שבגינה אתם מעוניינים לרכוש את אחד מהפריטים הללו. בכל מקרה, הקפידו להדביק אותם בצורה מסוימת כדי להנות ממראה איכותי. 

 

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart