מרשמלו

עיצוב בוהו שיק

עיצוב בוהו שיק

עיצוב בוהו שיק

פוסט: עיצוב בוהו שיק

מהו עיצוב בוהו שיק?

סגנון העיצוב בוהו שיק הוא סגנון עיצוב בוהמייני וחופשי שניתן להשתמש בו בבתים, חתונות, אירועים, ביגוד ועוד.

עיצוב בוהו שיק הוא דרך חיים. הוא מאופיין בתחושה ארצית ובאלמנטים טבעיים כמו עץ ואבן. מעצבי בוהו שיק משתמשים לעתים קרובות בצבעים בהירים כדי לעורר אושר בסביבה.

ישנן דרכים רבות לקשט את הבית שלך בסגנון בוהו שיק. אתה יכול להוסיף כמה רהיטים כפריים, שטיחים צבעוניים או כריות, אמנות קיר או אפילו צמחים חיים לתחושה טבעית יותר.

מהן הבחירות הטובות ביותר לעיצוב הבית לסגנון בוהו שיק?

בוהו שיק הוא סגנון עיצוב הבית שהיה פופולרי כבר זמן מה. הוא חוגג את סגנון החיים חסר הדאגות והבוהמייני ואת הגישה הנינוחה שלו, “חיה ותן לחיות”.

זה גם על איחוד סגנונות שונים כדי ליצור מראה ייחודי שכולו משלך. הרהיטים הטובים ביותר לבית הבוהו שיק הם כאלה שיש להם תחושה ארצית. הרבה אנשים בוחרים ברהיטי עץ כי הם משתלבים היטב בסביבה הטבעית ומוציאים החוצה את היופי הטבעי של המקום. אתה יכול גם להשתמש ברהיטים בצבע בהיר כדי לגרום לחלל להיראות בהיר ומזמין יותר.

השטיחים הטובים ביותר לסלון בוהו שיק הם כאלה עם דוגמאות או עיצובים מורכבים עליהם. הם מוסיפים עומק ואישיות לחלל רגיל אחר והם נהדרים גם בהסתרת לכלוך! החלונות הטובים ביותר בבוהו שיק הם וילונות נשפכים. הם מכניסים הרבה אור ומעניקים אשליה שאתה בחוץ במקום בפנים. אתה יכול גם להשתמש בווילונות כותנה בצבע תכלת או לבן כדי למשוך את תשומת הלב לאור הנכנס דרך החלונות שלך.

הריהוט הטוב ביותר לחדר שינה בוהו שיק הוא כזה שיש לו תחושה ארצית. אנשים רבים בוחרים ברהיטי עץ מכיוון שהם משתלבים היטב בסביבה הטבעית ומוציאים החוצה את היופי הטבעי של המקום.

אתה יכול גם צור חדר שינה בוהו שיק עם ריהוט בעל תחושה ארצית. ריהוט חדר השינה הטוב ביותר בוהו שיק הוא כזה שיש לו תחושה ארצית. אנשים רבים בוחרים בריהוט עץ מכיוון שהוא משתלב היטב עם הסביבה הטבעית ומוציא את היופי הטבעי של המקום. גם אתה יכול ליצור חדר שינה בוהו שיק עם ריהוט בעל תחושה ארצית. אתה יכול לבחור לעצב את כל החדר שלך כאילו אתה קמפינג בטבע או לשלב צבעים ובדים שונים בהתאם למה שמתאים.

טיפים כדי לגרום לחדר השינה שלך להיראות נעים ויוקרתי

לקשט את חדר השינה שלך בסגנון בוהמייני על מנת לגרום לחדר השינה שלכם להיראות נעים ויוקרתי, עליכם לחשוב על הדברים הבאים: – בחר ערכת צבעים התואמת את סגנון חדר השינה שלך – הוסף כמה פריטים אישיים לחדר השינה שלך, כגון ספר או תמונה אהובים – השקיעו במצעים וכריות יוקרתיים.

קבל חדר שינה בסגנון בוהמייני בקלות כל מה שאתה צריך לעשות הוא למצוא את הצבעים והפריטים האהובים עליך ולחבר אותם יחד. אם אתה רוצה לקבל מושג איך נראה חדר שינה בסגנון בוהמייני, בקר בכמה מוזיאונים שמציגים אמנות מהתרבויות השונות בעולם. הציור במוזיאונים האלה אמור לתת לכם מושג איך ייראה חדר בסגנון בוהמייני. מצא את הצבעים האהובים עליך על מנת לקבל סכמת מצעים שתתאים . אם אתה הולך על חדר שינה יותר בסגנון בוהמייני, הוסף פריטים ורודים. אם אתה רוצה להיפטר מהאלמנטים היותר גבריים ולהפוך אותו לחדר למראה צעיר יותר, הוסיפו כמה פריטים כחולים. עם טקטיקה זו, אתה יכול להפוך את חדר השינה שלך בכל צבע שתרצה בהתאם לאיזה מצב רוח אתה נמצא באותו לילה. אתה יכול גם להשתמש במצעים בסגנון בוהמי כדי לתת שכבה נוספת של ניגודיות או אחדות עם העיצוב שלך.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart