מרשמלו

מדבקות קיר או ציורי קיר

מדבקות קיר או ציורי קיר

מדבקות קיר או ציורי קיר

פוסט: מדבקות קיר או ציורי קיר

אז החלטתם שהגיע הזמן להתחדש ולהשתדרג, להפוך את הבית לצבעוני ושמח. יש לכם חשק לעצב מחדש של חדר הילדים, ואולי גם את האמבטיה שלהם. אחד השינויים המרכזיים שאפשר לעשות הוא לעצב מחדש את הקירות. שדרוג הקירות הוא הצעד הראשון והחכם ביותר, משום שברגע שמוסיפים צבע או איור על הקיר – החלל כולו משתנה. השאלה היחידה שנשארה היא מה עדיף – מדבקות קיר או ציור קיר?

פלמינגו בעלי חיים קיר מדבקות

יתרונות וחסרונות של ציורי קיר

הייתרון המרכזי בבחירת ציור קיר הינו חופש הבחירה שהוא מאפשר. ברגע שאתם בוחרים בציור קיר, תוכלו לבחור את תוכן הציור, הצבעוניות שלו, הגודל של הציור והמיקום המדויק שלו. זהו יתרון גדול מאוד לאלו שיש להם עין עיצובית, יכולת תכנון, ויכולת יצירה טכנית ברמה גבוהה. עם זאת, לא כולנו ניחנו ביכולות אלו, דבר שעשוי לסבך את העסק.
במידה ואין לכם את יכולת העיצוב או הביצוע, הבחירה בציור קיר עשויה להיות שגויה. קושי בביצוע יציב אתכם בצומת עם שלוש אפשרויות – ציור ברמה בינונית, צביעת הקיר בגוון אחיד, אפשרות שדורשת פחות יכולות, או לקיחת איש מקצוע לעיצוב וביצוע ציור הקיר. אף אחת מהאפשרויות לא אידיאלית, משום שהיא דורשת בחירה בין התפשרות ביצועית, או תשלום יקר. לפיכך, ייתכן וציור קיר עשויה להיות בעייתית, ושכדאי לכם לוותר עליה.

חד קרן קשת קיר מדבקות לילדים חדר בנות שינה חלון משתלת דקור יום הולדת מתנה קיר קישוט

יתרונות של מדבקות קיר

במידה ואינכם אומנים או מעצבים, מדבקות קיר יכולות להיות הפתרון המושלם עבורכם. בתקופה בה מדבקות קיר הינן אפשרות מרכזית ופופולרית בעיצוב חדרי ילדים, ישנו מגוון נרחב של מדבקות. ישנן מדבקות במגוון גדלים, ומגוון ציורים. במידה ותרצו להשתמש בחוש היצירתי שלכם – אין בעיה. תוכלו לבחור מגוון מדבקות קיר, וליצור מהן ממלכה שלמה, או סיפור מרתק, והפעם – מבלי להתפשר על המראה.
מלבד העובדה שהבחירה במדבקות קיר מורידה את הלחץ מבחינת יכולת היצירה שלכם, הבחירה במדבקות קיר מאוד פרקטית. ראשית, הדבקת מדבקות קיר הינה פעולה פשוטה ביותר, שכל אחד יכול להדביק בצורה מושלמת בלי בעיה. שנית, בסופו של יום, ברגע שתרצו לעצב את החדר מחדש, או לעבור דירה – הסתרת המדבקות פשוטה מאוד, ואינה הורסת את הקיר אליו הודבקה. ייתרון נוסף הוא המחיר, שמאוד נוח לכיס.

יד נמשך פנדה מדבקה בסגנון הסיני אמנות קיר סלון חדר שינה ארון קישוט בית דקור חמוד מדבקות

סגנונות של מדבקות קיר

כיום ישנו מגוון עצום של מדבקות קיר – החל מפיות, ויצורים דמיוניים אחרים, דרך דמויות אנשים ואיורי טבע, וכלה בצורות גיאומטריות או מופשטות. המטרה של השפע והמגוון היא לאפשר לכם להתאים את החדר בדיוק לבעלים שלו. העיצובים יכולים להתאים לתכנים שמעניינים בנים או בנות, או לתכנים יוניסקס, שיתאימו לכולם, דוגמת מג גובה, ומשפטים מחזקים ומשמחים.

בנוסף, בבחירת מדבקות עליכם לשים לב לגודל המדבקה שתתאים לחדר. המדבקות יכולות לנוע ממדבקות מזעריות ועד לגודל של הילד שלכם. שימו לב מה הכי מתאים לחדר, התאימו את המדבקות השונות לתחושה הרמונית.

קשת בענן מדבקה לילדים

ובכן, איפה ניתן למצוא מדבקות קיר איכותיות?

לאחר ששאלתם – מדבקות קיר או ציורי קיר, והבנתם שמדבקות קיר עשויות להתאים יותר, הגיע רגע החיפוש. שלב זה חשוב במיוחד, שכן לא כל מדבקות הקיר מגיעות באותה האיכות. חשוב לוודא שהאתר ממנו אתם מזמינים מספק מדבקות איכותיות, שיחזיקו מעמד תקופה נאה, ולא יהרסו את הקיר.

מרשמלו

האתר ‘מרשמלו’ הינו חנות אינטרנטית שמשווקת מגוון רחב של מדבקות קיר איכותיות. האתר מתמחה במדבקות קיר שמתאימות לילדים, ומעלות להם חיוך על הפרצוף. המדבקות של מרשמלו נוחות לשימוש – גם ההדבקה וגם ההסרה פשוטות. מעבר לכך, למרשמלו חשוב מאוד שתהיו מרוצים מהתוצאה. אנו מקפידים להיות זמינים לכל שאלה, במטרה שגם אתם וגם הילדים תצאו עם חיוך מהרכישה.

סיכום

במידה והחלטתם לקשט את חדר הילדים שלכם מחדש, מדבקות קיר יכולות להיות הפתרון הפשוט והנוח, והיפה ביותר. אנו מזמנים אתכם להתרשם ממדבקות הקיר של ‘מרשמלו’, ולהזמין אותן עוד היום!

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart