מרשמלו

רכישה נכונה של מדבקות קיר

רכישה נכונה של מדבקות קיר

רכישה נכונה של מדבקות קיר

פוסט: רכישה נכונה של מדבקות קיר

מגוון מדבקות הקיר העצום שיש בעולם עשוי להוות מכשול בדרך לעיצוב הבית שלכם. יש מדבקות מסוגים שונים ולכל קטגוריה מספר אלמנטים כמעט אינסופי, שעלול להשאיר אתכם מבולבלים ולא החלטיים.

מה מתאים לחדר גדול? מה מקובל בחדרי שינה? חדר ילדים בוודאי צריך מדבקות מסוג אחר, ועוד. אז באנו לעשות לכם סדר ולהדריך אתכם בדיוק איך לבצע רכישה נכונה של מדבקות קיר.

בדיקה התאמה לקיר

כלל ראשון הוא לבדוק איזה קיר מתאים להדבקה של מדבקות קיר. במידה ובקיר יש סדקים או בליטות, זה עלול להשפיע על איכות ההדבקה ואף במקרים קיצוניים לגרום לה לנשור מעצמה לאחר זמן קצר. לכן הקפידו לבחור קיר חלק ונקי, שצבוע בצורה אחידה.

גודל המדבקה ביחס לקיר

יכול להיות שהעיצוב שבחרתם למדבקה הוא בדיוק מה שאתם רוצים – ססגוני ומרהיב, כזה שמשך את העיניים שלכם מהרגע הראשון שראיתם אותו. אך הגודל שלו הוא פרט חשוב שגם צריך להילקח בחשבון.

מדבקה שגודלה קטן עלולה להיבלע לגמרי בתוך קיר גדול ולאבד את האפקט שלה. מדבקה גדולה מאוד בחדר קטן תהיה בולטת מאוד ועשויה ‘לגנוב’ תשומת לב מעבר לרצוי.
ככלל אצבע, מומלץ לבחור מדבקת קיר על פי הרוחב שלה. אז קחו מטר מדידה, בדקו מהו רוחב הקיר, ועל פי זה תבחרו את גודל המדבקה. הקפידו להשאיר מרחק שווה בין צדדי המדבקה והקירות או הרהיטים בחדר.

זהב פולקה נקודות ילדים להסרה מדבקות מדבקת קיר אמנות קיר חדר ילדי בית קישוט זהב DIY דוט מדבקות בית תפאורה

תאורה וגוונים

לתאורה אפקט חשוב ומכריע כשמדובר על רכישה נכונה של מדבקות קיר, כיוון שרמת התאורה משפיעה על המראה של המדבקות. בחדר בו האור עמום יותר, כדוגמת חדר השינה, מומלץ להשתמש בצבעים כהים יותר.

כך הם יבלעו יותר אור וניתן יהיה לראות אותם טוב יותר. במידה והחדר הוא סלון מואר מאוד, נוכל להשתמש בגוונים וצבעים בהירים יותר, בלי חשש שנתאמץ לראות אותן.
במידת הצורך, החליפו את המנורות כך שיתאימו לאווירה שאתם מעוניינים ליצור בהדבקת מדבקות הקיר. תוכלו להשתמש בתאורה מיוחדת וממוקדת (ספוטים) כדי לתת לאזור עליו הדבקתם את המדבקות מראה מודגש ומיוחד.

קשת צבע נקודות כוכב קיר מדבקה לילדים חדר ילדים בית תפאורה מדבקות creative נשלף סלון DIY ויניל מדבקות

 

שילוב נכון

לאלמנטים שאתם בוחרים צריך להיות קשר לחלל בו אתם מדביקים אותו. בחדר הילדים למשל נרצה תמונות של גיבורי על ולא משפטי חכמה באנגלית. ליד השירותים נרצה מדבקה דמוית שלט שתסייע לאורחים להתמצא בבית, לעומת תמונה של הזמרת האהובה עליכם, וכדומה.
האופי של החדר צריך להישמר, ולצורך כך, השקיעו מעט מחשבה ובחרו מדברות קיר מתאימות. ובעיקר, כשמדובר על מדבקות קיר – הן צריכות להיות חלק אינטגרלי מהחלל, ולא למשוך את העין יותר מהרצוי. כך הן יקנו אפקט נעים, מעורר התפעלות ובעיקר טבעי.

שיתוף הקרובים שלכם

פעמים רבות אנחנו מאמינים שאנחנו עושים את הבחירות הטובות ביותר בשביל ילדינו, העובדים שלנו, ואפילו בשביל עצמנו. לפיכך אנחנו לא תמיד מתייעצים עם מי שסביבנו. אבל כשמדובר בפריטים חזותיים על קירות הבית, שעשויים להשפיע גם על אחרים – מומלץ לשתף גם אותם.
הילדים שלכם למשל עשויים לפתח את תחושת האוטונומיה והעצמאות שלהם כאשר הם יקבלו אפשרות וזכות בחירה. אז שתפו אותם שאתם מעוניינים ליצור שינוי בעזרת מדבקות קיר חדשות, ותראו כמה הם שמחים להראות לכם אילו נושאים וסגנונות אהובים עליהם במיוחד.

בנות חדר מדבקה חמוד פיל נושבת בועות מדבקות קיר אמנות ויניל וול דקור מדבקה עבור תינוק שינה

לסיום

רכישה נכונה של מדבקות קיר היא לא תורה מסיני ולא עניין מסובך במיוחד. כל אחד יכול לעקוב אחרי הטיפים שכתבנו כאן, ובאופן הרצוי והמדויק לו ביותר – להביא שינוי ותמורה לבית, למשרד או לחנות. אז קדימה, תמצאו לכם את השדרוג הבא מתוך מגוון האפשרויות.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart