מרשמלו

המדריך השלם להארת הבית שלך

המדריך השלם להארת הבית שלך

המדריך השלם להארת הבית שלך

פוסט: המדריך השלם להארת הבית שלך

תאורה בבתים וחשיבותה

תאורה היא חלק חשוב במחזור היום והלילה שלנו. זה עוזר לנו לראות דברים טוב יותר וזה יכול גם להשפיע על מצב הרוח שלנו. מאמר זה יראה לכם כיצד להאיר את הבית שלכם בצורה שתגרום לו להרגיש יותר מסביר פנים, בטוח ויפה. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לוודא שהתאורה בחדר שלך לא בהירה מדי או חשוכה מדי. אתה רוצה שהתאורה בחדר שלך תהיה בדיוק כמו שצריך כדי שתוכל לראות הכל מבלי שיהיה בוהק על המסך או צללים על הקיר.

כדי שהחדר שלכם ייראה יותר מזמין וקצת פחות מואר, תוכלו להשתמש במנורות עם גוונים. מנורות אלו יסננו את האור הזורח ויפיצו זוהר חם ומסביר פנים יותר. ישנם מספר סוגים שונים של צללים שיעזרו לפזר את האור בחדר שלך. בבחירת צללים, חשבו איזה מצב רוח אתם רוצים ליצור בחלל המגורים שלכם. אם אתה רוצה שזה ירגיש יותר רומנטי או נינוח, בחרי בגוון סאטן כמו אלה שנמצאים על המיטה דינג. אם אתם רוצים מראה טבעי יותר, בחרו בגוונים שקופים המסננים אור מבלי להוסיף יותר מדי צבע.

סוגי תאורה

תאורה היא כלי רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי לשנות את מצב הרוח של החדר. כתוצאה מכך, חשוב להכיר את סוגי גופי התאורה והיישומים שלהם. ישנם סוגים רבים ושונים של גופי תאורה לבית שניתן לבחור מהם. מאמר זה ידון בסוגים הבאים:

– מנורות שולחן

– מנורות רצפה

– נורות תליון

– נברשות

– נורות תקרה (ספוטים)

מהי כמות האור הנכונה לאירוע הנכון?

אור הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב. זה יכול ליצור או לשבור חלל.

תאורה היא ההיבט המתעלם ביותר של עיצוב, אבל זה לא צריך להיות. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים באיזה סוג של נורות להשתמש, והיכן למקם אותן.

חדר השינה הוא מקום שזקוק לתשומת לב נוספת כי יש לו השפעה כה גדולה על איכות השינה שלכם.

האורות הטובים ביותר לחדר השינה הם אלו שהם חמים ורכים, כמו אור שמש טבעי או נרות. הם מספקים מספיק אור לפעילויות כמו קריאה במיטה או הכנה לשינה, אבל הם לא מייצרים יותר מדי אור שיכול לשבש את ייצור המלטונין שלך ולגרום לך להרגיש ער כשאתה רוצה לישון.

באיזה סוג של נורות ביתיות עלי להשתמש?

כלל כללי הוא שאם אתה צריך יותר מ-30 וואט למטר מרובע של תאורה, אזי נורות פלורסנט עשויות להיות אופציה. לנורות פלורסנט יש גם כמה יתרונות על פני נורות ליבון

התקנת תאורה וגופים

אם אתה בעל בית, אולי אתה חושב על איך להתקין תאורה וגופים בבית שלך. ישנם רעיונות רבים שיכולים לעזור לך להתקין את התאורה והגופים בבית שלך. אתה יכול להזמין חשמלאי או לעשות זאת בעצמך.

אתה צריך להיות מודע לסכנות הבטיחותיות כשאתה עושה זאת בעצמך.

אם אתה מתמודד עם התקנת התאורה והגופים בבית שלך בעצמך, ישנם שלבים שיכולים לעזור לך.

1) בדוק את מערכת החשמל שלך עבור שקעי חשמל וחיבורים.

אם אינך יודע היכן הם נמצאים, עדיף להזמין חשמלאי שיבדוק זאת. כך יידע החשמלאי היכן נמצאים כל שקעי החשמל והחיבורים וכיצד הם משתמשים בהם. העלות של שירות זה עשויה להיות שווה את זה כי זה יכול לחסוך יש לך זמן ואנרגיה אם אתה לא יודע איפה השקעים.

2) ודא ששקעי החשמל שלך יכולים לתמוך במשקל ציוד התאורה שאתה תרכוש. לדוגמה, אם עומדים להיות לכם גוף תאורה על תקרה, ודאו שהוא יכול לתמוך במשקל הגוף.

3) הקפד להחתים את החשמלאי שלך על כל עבודת חשמל למקרה שיהיו בעיות בהתקנות או תיקונים עתידיים. תמיד עדיף להחזיק אותם בהישג יד כך .

4) השקיעו במחבר כבל. אלו הן הדרך המושלמת לשמור על התאורה שלך בטוחה, מאורגנת ופועלת כראוי.  הם מגיעים באורכים שונים ועשויים ממתכת כך שהם יכולים להתמודד עם המשקל של כל מה שאתה צריך אותם עבורם.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart