מרשמלו

העולם המופלא של מדבקות קיר ויניל

העולם המופלא של מדבקות קיר ויניל

העולם המופלא של מדבקות קיר ויניל

פוסט: העולם המופלא של מדבקות קיר ויניל

הקדמה: הכל על מדבקות קיר ויניל

מדבקות קיר ויניל הן אפשרות קישוט בעלות נמוכה שניתן להשתמש בה בכל חדר בבית. הם גם קלים להסרה ולהחלפה בעיצוב חדש בעתיד.

מדבקות קיר הן חתיכות קטנות של ויניל שניתן להדביק על הקירות כקישוט. הם מגיעים בהרבה צבעים, צורות וגדלים שונים. מדבקות קיר ויניל קיימות כבר זמן מה, אבל הן באמת חזרו לפופולריות לאחרונה מכיוון שהן כל כך זולות וקלות להצבה. כיצד למצוא את מדבקת הקיר הנכונה יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון בבחירת מדבקות קיר. תרצה משהו שקל ליישם ונראה טוב על הקיר שלך. תרצו גם משהו שיחזיק מעמד לזמן מה, גם אם יש לכם פעוט שמתרוצץ בבית שלכם. הנה כמה עצות בסיסיות: בחר צבעים על סמך מה שנראה טוב עם ערכת הצבעים של הבית שלך – זה מקל על המדבקה להשתלב בלי להיות מורגש מדי. תסתכל על מזג האוויר כדי להחליט על יום שיהיה שמש באזור שלך. הקפידו לתת למדבקה להתייבש לפני הנחתה – זה יעזור עם כל הבועות. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשו במייבש שיער בגובה גבוה והעבירו אותו על המדבקה (מבלי לפוצץ אותה). מרחו ספריי דבק או שכבה דקה של דבק על הויניל והניחו את הויניל על המשטח הרצוי.

מדבקת קיר ילדה עם גיטרה ואוזניות

מדבקות קיר – מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה קונה

מדבקות קיר ויניל הן טרנד פופולרי בעולם העיצוב. הם יכולים לשמש כדי לקשט כל חדר בבית שלך, או אפילו חלל חיצוני.

מדבקות קיר הן דרך מצוינת להוסיף אישיות ואופי לחלל שלך מבלי לצבוע או לתלות טפטים. מדבקות קיר מגיעות בהרבה עיצובים, צורות וצבעים, כך שבטוח תמצא אחת שתתאים לסגנון שלך. הם גם מאוד עמידים ועמידים לאורך זמן, כך שאינך צריך לדאוג שהם יתקלפו או ידהו עם הזמן. אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה ליצור יותר מקום לאחסון, מדבקות קיר הן הפתרון המושלם! ניתן למצוא מדבקות קיר בצורות ובגדלים שונים, כך שתוכלו למצוא משהו שיתאים לצרכים שלכם. מדבקות קיר מושלמות כאשר אתה צריך פריצה פשוטה כדי להוסיף עוד שטח אחסון. . אנו מקווים שנהניתם מרשימה זו של דרכים להוסיף עוד שטח אחסון בביתכם. אם אתה חושב שפספסנו פריצות אחרות, אנא שתף אותם איתנו בתגובות למטה!

כיצד להסיר מדבקת קיר ויניל מבלי לפגוע בקירות שלך

אם אתה רוצה להסיר מדבקת קיר ויניל מבלי לפגוע בקירות שלך, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לרכוש מייבש שיער. תצטרך גם מגרד, קצת קרח ומים. השלב הראשון הוא להשתמש במייבש השיער על מדבקת הוויניל במשך כ-10 דקות. זה יעזור לשחרר את הדבק ויקל על הגירוד. לאחר שזה נעשה, השתמש בתערובת הקרח והמים כדי לקרר את הדבק שנותר על הקיר שלך, כך שיהיה קל יותר להסיר אותו עם מגרד. לאחר מכן, השתמש במגרד כדי להסיר כמה שיותר מהדבק. היזהר לא לגרד או לפגוע בקירות שלך בגלל המדבקות. השלב הבא הוא להשתמש שוב במייבש השיער שעל המדבקה למשך כ-10 דקות כדי לשחרר עוד יותר את הדבק.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart