מרשמלו

טפטים, שינה ובידוד אקוסטי

טפטים, שינה ובידוד אקוסטי

טפטים, שינה ובידוד אקוסטי

פוסט: טפטים, שינה ובידוד אקוסטי

חיפויי קיר הם חלק חשוב בעיצוב הבית. ניתן להשתמש בהם כדי לשנות את המראה והתחושה של החדר ברגע.

חיפויי קיר יכולים להיות דרך מצוינת לשנות את המראה והתחושה של החדר. בין אם אתה רוצה אווירה רעננה ומודרנית או משהו מסורתי יותר, יש אופציה בשבילך! חלק מחיפויי הקיר תוכננו במיוחד כדי להוסיף מרקם לחלל שלך ואחרים יכולים לשמש כדי להפוך את החלל שלך לחמם יותר. או יותר מזמין. בדוק כמה חדרים פופולריים שעשויים להפיק תועלת מרעיונות לכיסוי קירות, או עיין במבחר המלא שלנו! לחדר נעים ומזמין, בחרו באחד מחיפויי הקיר המרקמים שלנו. אם אתם רוצים לגרום לחלל להיראות מודרני ומלוטש יותר, אפשרות אחת היא לבחור חיפוי קיר בהיר וצבעוני!

חיפויי קיר הם לא רק לקישוט

הם גם מספקים בידוד, בידוד אקוסטי והגנה מפני אש. לדוגמה, טפט הוא דרך מצוינת להוסיף חמימות לחדר מכיוון שהוא מחזיר חום לחלל. . חיפויי קירות מספקים בידוד, בידוד קול והגנה מפני אש. . בידוד קול מושגת על ידי שימוש בחומרים בעלי מסה נמוכה וצפופה כגון לבד צמר או כותנה. חומרים אלה משמשים בבניית קירות ותקרות. לעתים משולבים אותם עם טיפולים אקוסטיים כמו אריחים או טיח כדי לספוג רעידות קול לפני שניתן להעבירם דרך קיר. חלק מהצבעים מספקים גם בידוד קול ביישום נכון . חומרי בידוד ובידוד אקוסטי נבחרים בדרך כלל לפי הפרטים הבאים:

• סוג הבנייה – קירות, תקרות, רצפות או גגות

• גודל בניין – משרד קטן, מחסן גדול

• רמת רעש שנוצרה מתהליך הבנייה כגון רעידות ממכונות או ציוד במפעל

• רעש הנפלט מאנשים בבניין חומרי בנייה כבידוד רמות הרעש של חומרים שונים משתנות, אך בדרך כלל ככל שהחומר צפוף יותר, כך הוא יהיה טוב יותר עבור בידוד קול. לדוגמה, בטון צפוף יותר מעץ ולכן הוא מספק שליטה טובה יותר בסאונד. חומרים בעלי משקל סגולי נמוך אינם יעילים באותה מידה בשליטה בקול. אם פרויקט בנייה דורש שאנשים יעבדו בתוך או בקרבת אזור שבו הם לא יכולים לשמוע אחד את השני מדבר, יש להפחית את הרעש על ידי שימוש בחומר עבה וצפוף יותר כמו בטון , לבנים או פלדה כדי להשיג שליטה טובה יותר בסאונד. במפעל

• רעש הנפלט ממכונות בבניין

• רעש הנפלט מאנשים המנהלים עסקים בבניין • רמות הרעש של חומרים שונים משתנות, אך בדרך כלל ככל שהחומר צפוף יותר, כך הוא יהיה טוב יותר עבור בידוד קול. לדוגמה, בטון צפוף יותר מעץ ולכן הוא מספק שליטה טובה יותר בסאונד. חומרים בעלי משקל סגולי נמוך אינם יעילים באותה מידה בשליטה בסאונד. אם פרויקט בנייה מחייב אנשים לעבוד בסביבה רועשת, עדיף להשתמש בחומרים כמו בטון או בנייה כדי ליצור מחסום דום רעש. צפיפות משמשת במבנים תעשייתיים ומפעלים כדי לשלוט בקול.

לדוגמה, בטון צפוף יותר מעץ ולכן הוא מספק ניהול צליל טוב יותר. חומרים בעלי משקל סגולי נמוך אינם יעילים באותה מידה בבקרת קול. אם פרויקט בנייה מחייב אנשים לעבוד באזור או בקרבתו שבו הם לא יכולים לשמוע אחד את השני מדבר, יש להפחית את הרעש על ידי שימוש בחומר עבה וצפוף יותר כמו בטון או פלדה כדי להשיג שליטה טובה יותר בסאונד. . ניתן להשתמש בצפיפות הבטון או הפלדה כדי לשלוט בקול. באותה הדרך. ניתן להשתמש בצפיפות של בטון או פלדה כדי לשלוט בקול באותו אופן.

האם טפט יכול לעשות הפרדת רעש בין חדרים?

טפטים הם דרך יעילה להבטיח שרעש מהסלון שלך לא יעבור לחדר השינה שלך. אתה צריך לאטום את כל הפערים בקיר עם איטום אקוסטי תאים סגורים, ולאחר מכן לכסות אותו בשכבה של בידוד קצף מרוסס אקוסטית.

להלן מספר טיפים להתמודדות עם זיהום רעש והפרעות שינה הנגרמות מרעש:

-הרכיבו אטמי אוזניים או אטמי אוזניים, אך קחו בחשבון שאלו לא יחסלו את כל הצליל שאתם עלולים להיחשף אליו. במקום זאת, השתמש בהם כדרך לשמור על האוזניים שלך מוגנות בזמן שאתה מנסה לישון.

-כסו את חלונות חדר השינה שלכם עם וילונות האפלה או וילונות כבדים כדי להפחית את כמות האור שהם מכניסים פנימה ולחסום כניסת קול ממקורות חיצוניים .

– השאר את המזגן או המאוורר דולקים כדי לשמור על קור רוח בבית ולהפחית רעש.

– פתחו את החלונות שלכם והיו מודעים לצלילים שבחוץ.

– אם אתם גרים במקום עם הרבה תנועה, נסו להרחיק את חדר השינה שלכם מרעשי רחוב ותריסי חלונות סגורים.

– הימנע מהאזנה למוזיקה רועשת או לפודקאסטים לפני השינה אם יש לך בעיות שינה.

– ודא שהקירות מסביב למיטה שלך אטומים לרעש כדי שלא תוכל לשמוע שותפים לדירה או אחרים בבית שעלולים להרעיש בלילה.

– התרחק מהישג ידם של מוצרי אלקטרוניקה וודא שהם כבוי בזמן שאתה ישן.

– הימנע מאורות בהירים בלילה וממסכים עם אור כחול בערב לפני השינה.

– שמרו על לוח זמנים קבוע של שינה אם אתה מתקשה להירדם ולהישאר ישן, נסה לשמור על לוח זמנים קבוע של שינה. קום וללכת לישון באותה שעה בכל יום, גם בסופי שבוע.

-אם אתה מתקשה לישון במהלך היום, תנומה אחר הצהריים או הישאר ער עד לאחר שרוב האנשים הלכו לישון.

-גלה מה הגוף שלך צריך מבחינת כמות ותזמון השינה כדי שתוכל לבצע התאמות לפי הצורך.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart