מרשמלו

המדריך האולטימטיבי לבחירת הטפט המתאים לבית שלך

המדריך האולטימטיבי לבחירת הטפט המתאים לבית שלך

המדריך האולטימטיבי לבחירת הטפט המתאים לבית שלך

פוסט: המדריך האולטימטיבי לבחירת הטפט המתאים לבית שלך

מה ההבדל בין ציפויים לקיר לטפט?

חיפוי קיר הוא החומר המיושם על פני הקיר. זה יכול להיות כל סוג של חומר, כגון צבע, נייר או בד. טפט הוא סוג של חיפוי קיר שהודפס על נייר ולאחר מכן הוחל על משטח גבס או קיר גבס. חיפויי קיר אינם מוגבלים רק לנייר ובד. הם יכולים גם להיות עשויים מחומרים שונים כמו ויניל, מתכת ועץ. ישנם שני סוגים של חיפוי קירות: זמני וקבוע. חיפויי קיר זמניים הם אלו המשמשים למטרות קישוט או לאירועים כמו חתונה. ניתן להסיר אותם בקלות עם מעט נזק למשטח שמתחתם.

חיפויי קירות קבועים יימצאו בדרך כלל באתרי בנייה ובאזורים אחרים בהם הם צריכים להישאר במקומם למשך זמן ממושך. רוב המשטחים בבית או בבניין דורשים סוג כלשהו של הגנה, כגון קירות, רצפות, תקרות וריהוט. סוגי חיפויי קיר ישנם מספר סוגים שונים של חיפויי קיר שניתן להשתמש בהם בסביבה פנימית. אלה כוללים מטליות טיפה, שטיחי קיר, שטיחי צמר ווילונות. אם יש לך משרד ביתי, ייתכן שתתעניין גם במדבקות קיר.

שטיחי קיר משמשים לכיסוי קירות בבית. שטיחי קיר יכולים להיות עשויים מבד, מתכת או שילוב של שני החומרים. יש להם דפוסים חוזרים, שיכולים לגרום לחדר להיראות דקורטיבי ומעניין יותר. מטליות טיפה משמשות בדרך כלל ככיסויי רצפה. הם מספקים הגנה מפני לכלוך ואבק, כמו גם עמידות בפני כתמים עבור מגוון רחב של משטחים, כולל רצפות עץ, שטיחים ואריחים.

מהם הסוגים השונים של טפטים זמינים?

טפט הוא אלמנט עיצובי שלרוב מתעלמים ממנו בעיצוב של רוב הבתים. זהו מרכיב מאוד אישי בעיצוב הבית שלכם וניתן להשתמש בו כדי לבטא את האישיות והטעם שלכם. טפטים מגיעים בהרבה סוגים וסגנונות שונים, אך ישנם שלושה סוגים עיקריים: -דפוסים: אלה משמשים לעתים קרובות עבור קירות גדולים או כרקע לקירות קטנים יותר, הם יכולים להיות נועזים מאוד או עדינים יותר בהתאם למה שאתה מחפש -תמונות: אלה מודפסות בדרך כלל על טפטים, הם יכולים להיות צילומים או ציורים -טקסטורות: אלה משמשים לעתים קרובות כדי להוסיף עומק או עניין לחדר.

המרקמים יכולים להשתנות בין חלק לגס דפוסים משמשים בדרך כלל לקירות גדולים או כרקע לקירות קטנים יותר, הם יכולים להיות מאוד נועזים או עדינים יותר בהתאם למה שאתם מחפשים. תמונות מודפסות בדרך כלל על טפטים, הם יכולים להיות צילומים או ציורים. לעתים קרובות נעשה שימוש בטקסטורות כדי להוסיף עומק או עניין לחדר. TRICK BOARD לוח טריק הוא סוג של ריצוף המשמש בדרך כלל בארצות הברית.

הוא מורכב מלוח עץ או אלומיניום שעוצב כדי להיראות כמו החלקה על קרח ומותקן על פיסת עץ קטנה בצורת טריז. המשטח העליון, שזווית לחדר בין 30 ל-60 מעלות, משמש כקרש קפיצה לתרגילי קפיצה. .טריק מסובך בעיה תמוהה או מסובכת, במיוחד כזו שמתעוררת באופן בלתי צפוי.

טריקים, טריקים, טריקים! טריקים הם בדרך כלל טריקים של עבודת רגליים בהתעמלות. טריק יכול להיות גם דלת או קרש קפיצה המשמשים לביצועים אקרובטיים. Tricktastic לעשות או לגרום למישהו לבצע טריק פנטסטי; להוביל מישהו למרדף עליז; להתנהג כמו מקצוען ותיק במשהו TRICKY TRATE Trate הוא המונח המשמש לטפטים על גלילים גדולים שניתן לחתוך למלבנים, שהם אחר כך משמש לכיסוי קיר.

המילה “טרטה” נגזרת מהמילה הצרפתית “טייר”, שפירושה למשוך, כמו בהרמת חפצים על עגלה. TRICKY PLACE שם של אזור, בדרך כלל בפאתי העיר, שבו מבצעים טריקים על ידי אמנים כמו קוסמים או אקרובטים. TRICKY BIRD סוליית כף הרגל הנדחפת כלפי מעלה ופונה החוצה בכל צעד.

איך בוחרים טפט שיתאים לחדר

בחירת טפט לחדר שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה שזה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. עבור חלקם, הדרך הקלה ביותר לבחור היא לבחור צבע או דוגמה שאתם אוהבים ואז לגלות באיזה סוג טפט מדובר. אם אתה אוהב את המראה של גרגירי עץ, אז ישנם סוגים רבים ושונים של דפוסי גרגירי עץ זמינים בצבעים שונים. אם אתה רוצה לגלות איזה צבע הכי מתאים לחדר שלך, נסה להתאים את הצבעים על דוגמיות צבע לצבע בחדר שלך.

אתה יכול גם להשתמש בכלי מקוון כגון Adobe Color CC או Sherwin-Williams Color Selector Tool. כדי למצוא צבע. הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור את הטפט הטוב ביותר: – אם אינכם בטוחים באיזה סוג של טפט לבחור, לכו על דוגמה או עיצוב התואמים ל-dCOR הקיים בחדר שלכם. לדוגמה, אם בחדר שלכם יש רהיטי עץ כהים, אז כנראה שעדיף להתרחק מצבעים בהירים כמו צהוב וירוק.

גלה באיזה סוג של דבקים משתמשים בטפטים שאתה שוקל על ידי התקשרות ליצרן או ביקור שלהם באינטרנט. – אם אתם מנסים למצוא טפט שהוא גם אופנתי וגם זול, שקלו לבחור טפט ויניל. הדפסי ויניל רכים ועמידים, מה שהופך אותם לבחירה המושלמת לכל בית.

הזמן הטוב ביותר ביום לצבוע את הקירות שלך הוא לפני ארוחת הבוקר או אחרי ארוחת הערב, מכיוון שזמנים אלו נותנים לך את האפשרות לבצע משימות אחרות בזמן שאתה עובד על פרויקט הצביעה שלך. אם אתם מנסים למצוא טפטים מסוגננים וגם סבירים, שקול לבחור טפט ויניל.

הדפסי ויניל רכים ועמידים, מה שהופך אותם לבחירה המושלמת עבור כל בית. הזמן הטוב ביותר ביום לצבוע את הקירות שלך הוא לפני ארוחת הבוקר או אחרי ארוחת הערב, שכן זמנים אלו נותנים לך את ההזדמנות לבצע משימות אחרות בזמן שאתה עובד על פרויקט הצביעה שלך.

טפט יכול להוסיף כתם צבע לחדר, כמו גם מרקם. בעת בחירת טפט, הקפד שהוא ישתלב יפה עם שאר הצבעים והדוגמאות שלך. צבע קירות בסלון שלך חיפוי קיר כחול או אפור כדי ליצור תחושה תעשייתית בבית או במשרד שלך. אתה יכול גם לבחור במקום חיפוי קיר אפרסק בהיר או צהוב בהיר.

הדרך הטובה ביותר להוסיף תחושה מודרנית לבית שלך היא באמצעות צבע בהיר ועיצוב לבן. בדרך כלל, אנחנו אוהבים צבעים כהים בבתים שלנו כי הם קלים לניקוי. עם זאת, בעבר השתמשו בצבעים בהירים בבתים מכיוון שהם לא רק היו נקיים אלא גם בהירים ואווריריים. כיום אנשים מעדיפים להשתמש בצבעים נועזים יותר עם עיצוב לבן למראה מודרני. אחת הדרכים הקלות ביותר שתוכל לעדכן את הסלון שלך היא על ידי יישום גדול. של צבע לבן.

כדי שהסלון שלכם ייראה רענן, אנו מציעים לתלות הדפס לבן במרכז הקירות. . יצירת קונטרסט בצבעים חשובה גם ליצירת מראה נועז. דרך נוספת לעדכן את הסלון שלך היא להשתמש בחסימת צבע. על מנת שהסלון שלכם ייראה רענן וחדש, הוסיפו צבעים שאולי לא השתמשתם בהם קודם. ריצוף: השלימו את העיצוב הכולל עם אריחים.

הנה כמה טיפים לבחירת הטפט המתאים לפינת האוכל ולמטבח

טפטים הם דרך מצוינת להוסיף סגנון ואישיות לפינת האוכל ולמטבח שלך. הם יכולים גם להיות דרך מצוינת לגרום לחלל שלך להרגיש פתוח או אינטימי יותר.

בחרו טפט עם דוגמה שאינה עמוסה מדי או מסיחה את הדעת –  אתה רוצה שזה ייראה טוב בכל תאורה, אבל אתה לא רוצה שזה יפריע מדי בלילה כשאנשים מנסים לאכול ארוחת ערב.

בחר את ערכת הצבעים הנכונה עבור החלל שלך – צהוב בהיר, כחול או ירוק עשוי לעבוד היטב בחלל פתוח בעוד שמשהו כהה יותר כמו אדום עשוי לעבוד טוב יותר בסביבה אינטימית.

קחו בחשבון כמה תבנית גדולה אתם רוצים על הקיר – אם יש לכם חלונות גדולים עם הרבה אור טבעי שנכנס פנימה, אולי תעדיפו משהו עם פחות דוגמה כדי שזה לא יהיה מהמם מדי. במרחב שלך.

למגע אישי יותר, צור טפט מותאם אישית הכולל את התמונות או הגרפיקה האהובים עליך. אם אתה רוצה דפוס עדין יותר, שקול להוסיף כמה מיצירות האמנות האהובות עליך לטפט צבעי משנה.

למי שמודע לסביבה, שקול להשתמש בטפט עם סיבים טבעיים כמו במבוק או קנבוס. זה גם יכול לעזור למזער את ההשפעה הסביבתית של בחירת הטפט שלך.

חשבו באיזו תקופה בשנה תשתמשו בו

– אם אתם רוצים משהו חגיגי בתקופת החגים, קחו בחשבון טפט שיש בו הרבה אדום או ירוק.

אם אתם מתכננים להשתמש בדפוס למסיבת סיום בית ספר תיכון אך חוששים מכך שהוא ייראה ילדותי מדי, נסה במקום זאת דפוס שחור ולבן. אם אתה אוהב את הארי פוטר, בדוק את האפשרות הזו!

טפטים הם דרך מצוינת להתאים אישית את הסלון שלך ולגרום לו להרגיש יותר כמו שלך. עם זאת, לא כל הטפטים מתאימים לסלון. כדאי לשקול את הנקודות הבאות לפני שתבחר אחת.

● גודל הקיר עליו אתה הולך לתלות אותו

● צבע הטפט

● הסגנון שבו תרצו להשתמש בסלון שלכם

● המרקם של הטפט גודל הקיר עליו אתם הולכים לתלות אותו: לטפטים יש גדלים סטנדרטיים, וכדאי לבחור מידה שתתאים היטב לקיר שלכם.

לכן, אתה יכול להתחיל עם התאמת גודל מסוים למסגרת או לחומר המסגרת הקיים שלך.

איך מתאימים טפטים למטבח

ניתן להשתמש בטפטים למטבח כדי ליצור אווירה מסבירת פנים וביתית יותר. הם יכולים לשמש גם כדי להפוך את שטח הבישול לגלוי יותר או אפילו כדי להסתיר משטחים מבולגנים.

הדבר הראשון שאתה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת טפט הוא פני השטח של הקיר. אם הוא לא אחיד, בעל מרקם או שיש לו יותר מדי צללים, אז כדאי להשתמש בנייר עם דוגמה חזקה כדי שהוא לא ייראה כמו כאב עיניים. אתה צריך לוודא שהתבנית לא עמוסה מדי מכיוון שזה יקשה עליך לבשל בחלל הזה. הדבר השני שעליכם לקחת בחשבון בבחירת טפט הוא האם למטבח שלכם יש חלונות או לא ומה צבעם. אם למטבח שלכם יש חלונות והם גדולים, אז אולי כדאי להשתמש בצבעים בהירים כדי שהם לא ישתלטו עליהם יותר מדי. ולגרום לחדר להרגיש חשוך מדי. אם לא אכפת לך להשאיר את החלונות פתוחים והמטבח שלך קטן, אז אתה יכול להמשיך ולהשתמש בצבעים כהים שכן זה יגרום לחדר להיראות מרווח יותר. . הדבר השלישי שעליך לקחת בחשבון בבחירת טפט הוא האם המטבח שלך כולל לבנים חשופות, קורות תקרה או כל משטח קשיח אחר. אם כן, אז כדאי להשתמש בטפט עם דוגמה שתכסה את האזור מבלי לגרום לו להיראות עמוס מדי או כואב מדי לעיניים.

בחירה נכונה בטפטים למטבח תמנע מכם הרבה התעסקות עם עיצוב המטבח. , ויחסוך לך כסף. בעתיד, טפטים יחליפו חומרים אחרים, כמו אריחים או אפילו אבן. , מה שהופך את המטבח לחלל אסתטי ייחודי. טפטים למטבח הם פתרון זול ומהיר יחסית לשינוי עיצוב המטבח שלכם כל כמה שנים. זהו גם חומר בעל יכולת גבוהה שיוכל לעמוד בכל דבר, החל מחום, ועד לחומרי ניקוי, ועוד הרבה תקיפות ששמים על המטבח שלך מדי יום. הם מותקנים בקלות, מכיוון שהם מגיעים בגיליונות נייר יבשים שצריך רק לפרוס אותם על הקירות לפני שניתן להדק אותם או להדביק אותם.

טפטים פופולריים לחדרי שינה

הסוג הראשון של טפטים לחדרי שינה הוא אחד ייחודי. הוא נוצר על ידי האמן המופשט, גבריאל בזיליקו. כשאתה רואה את זה, דעתך לא מוסחת מדברים אחרים ואתה יכול להתמקד בחלום או במחשבות שלך. הסוג השני של טפטים לחדר השינה הוא מהסוג שאנחנו רגילים לראות בכל בית – העיצוב המעוצב.

לתבנית הספציפית הזו יש מגוון אינסופי והיא זמינה בסגנונות רבים; מפשוטים למשוכללים ואפילו ראוותניים . טפטים פופולריים לחדרי שינה: הסוג הראשון של טפטים לחדרי שינה הוא אחד ייחודי.

כשאתה רואה את זה, אתה לא מוסח מדברים אחרים ואתה יכול להתמקד בחלום או במחשבות שלך. הסוג השני של הטפטים לחדר השינה הוא הסוג שאנחנו רגילים לראות בכל בית – העיצוב המעוצב. לתבנית הספציפית הזו יש מגוון אינסופי והוא זמין בסגנונות רבים; מפשוט ועד מתוחכם ואפילו פל טפט ock, שהוא דפוס שעשוי מגוונים ומרקמים שונים. הסוג השלישי של טפטים לחדר השינה הוא מהסוג שיש עליו תמונות.

טפטים מסוג זה משמשים לרוב בחדרי ילדים או כמוקד במרכז חדר עם מספר פריטים המקיפים אותו. הסוג הרביעי של טפטים לחדר השינה נמצא בדרך כלל בחדרי רחצה ובמסדרונות – עיצובי נייר אריחים או חיפויי קיר. בעוד שסוג מסוים זה יכול להיעשות עם כל עיצוב, , זה נראה לעתים קרובות בתבנית רשת. בגיליון 2008 של מגזין “LIFE”, צלמת וציירת דקורטיבית, קרי מירונובסקה, מציגה את הרעיון שלה לעיצוב טפטים.

מירונובסקה יוצרת את העיצובים שלה על ידי לקיחת אובייקט ולאחר מכן עיבוד עיצוב הקיר סביב האובייקט כדי ליצור דוגמה שניתן לחזור עליה בקלות עבור הקיר של כולם. הדוגמאות עשויות מחורים חתוכים לרשת תיל טבולה בצבע – בד תעשייתי במקור זה.

טפטים בריקים

טפטים בריקים נקראים גם טפטים המדמים קיר לבנים וניתן להשתמש בהם בכל חדר בבית או במשרד. הם מגיעים בגדלים ועיצובים שונים, מה שהופך אותם קלים לשימוש. בנוסף, החומרים האיכותיים מגנים עליהם מפני נזקי אבק ומים ומעניקים להם חיים ארוכים.

העלות שלהם נמוכה מאוד בהשוואה לכמה הם מועילים לחדר; מלבד זאת, הם מחוברים והוסרו בקלות ללא כל מיומנות נדרשת. . טפטים אלו נקראים גם טפטים המדמים קיר לבנים וניתן להשתמש בהם בכל חדר בבית או במשרד. הם מגיעים בגדלים ועיצובים שונים, מה שהופך אותם קלים לשימוש. בנוסף, החומרים האיכותיים מגנים עליהם מפני נזקי אבק ומים ומעניקים להם חיים ארוכים. העלות שלהם נמוכה מאוד בהשוואה למידת המועילות שלהם לחדר; מלבד זאת, הם מחוברים ומוסרים בקלות ללא כל מיומנות נדרשת.

מסירי טפטים זמינים לרכישה, כך שניתן להסיר את הטפט ללא כל בעיה. טפטים לבנים נקראים גם טפטים המדמים קיר לבנים וניתן להשתמש בהם בכל חדר בבית או במשרד. הם מגיעים בגדלים ועיצובים שונים, מה שהופך אותם קלים לשימוש. בנוסף, החומרים האיכותיים מגנים עליהם מפני נזקי אבק ומים ומעניקים להם חיים ארוכים.

העלות שלהם נמוכה מאוד בהשוואה לכמה הם שימושיים לחדר; חוץ מזה , הם מחוברים ומוסרים בקלות ללא כל מיומנות נדרשת. ניתן לרכוש מסירי טפטים, כך שניתן להסיר את הטפט ללא כל בעיה.

חוץ מזה, החומרים האיכותיים מגנים עליהם מפני נזקי אבק ומים ומעניקים להם חיים ארוכים. העלות שלהם נמוכה מאוד בהשוואה לכמה הם שימושיים לחדר; מלבד זאת, הם מחוברים ומוסרים בקלות ללא כל מיומנות נדרשת.

ניתן לרכוש מסירי טפטים, כך שניתן להסיר את הטפט ללא כל בעיה. טפטים לבנים עשויים להיקרא גם טפט המדמה לבנה קִיר. וניתן להשתמש בו בכל חדר בבית או במשרד. הם מגיעים בצבעים שונים, מה שמעניק להם תכונה קלה לשימוש. בנוסף, החומרים האיכותיים מגנים עליהם מפני נזקי אבק ומים ומעניקים להם חיים ארוכים.

העלות שלהם נמוכה מאוד בהשוואה לכמה הם שימושיים לחדר; מלבד זאת, הם מחוברים ומוסרים בקלות ללא כל מיומנות נדרשת.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart