מרשמלו

מדבקות קיר איכותיות

מדבקות קיר איכותיות

מדבקות קיר איכותיות

פוסט: מדבקות קיר איכותיות

רוצים לשדרג את מראה הסלון? זקוקים לקישוט מגניב שילהיב את חדר הילדים? רוצים להוסיף אלמנט מעניין לעיצוב חדר השינה? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש אודות שימוש במדבקות איכותיות לעיצוב חלל הבית!

מה זה בעצם מדבקות קיר מעוצבות?

מדבקות לעיצוב הקיר הן מדבקות מעוצבות המוכנות מראש ונועדו להדבקה חד פעמית על הקיר. מדובר באופציה נהדרת לעיצוב מהיר, זול ומודרני של חללים ריקים כמו קירות לבנים. כך תוכלו להוסיף לקירות אופי ולשדרג את המראה של כל חללי החדרים שלכם. מדובר בהליך קל ופשוט שתוכלו לבצע בעצמכם. שימו לב כי ברגע שהמדבקה מודבקת לא יהיה ניתן להסירה על מנת להעבירה לחלק אחר של הקיר ולכן חשוב מאוד להקפיד על תכנון מראש של מיקום המדבקה. משום כך, יש לבחון את גודל המדבקה שאת רוצים ואת גודל הקיר הייעודי כדי לוודא שיש מספיק מקום לכל סט המדבקות.

טיפים להדבקת מדבקות בחדרי הילדים

מאחר ולילדים יש טעם משתנה ומתפתח, רצוי להחליף את מדבקות הקיר שלהם בהתאם לגילם (פחות או יותר אחת לשנתיים). מדובר בעלות בודדת במחיר מתאים ושווה לכל נפש כך שהחלפת המדבקות לא תהווה מעמסה כלכלית כבדה מידי. קיימות אפשרויות רבות למדבקות קיר עבור חדרי ילדים במגוון הדמויות האהובות. היתרון במדבקות קיר לחדרי ילדים היא העובדה שקיימות מדבקות המתאימות לילדים בטווחי גילאים שונים. בנוסף, כל המדבקות מתאימות לכל חדרי הילדים מבחינת אפשרויות העיצוב הנרחבות שקיימות. קיימות מדבקות המיועדות לחדר תינוקות, מדבקות המיועדות לילדים בגן ומדבקות עבור בני נוער. יתרון נוסף במדבקות לעיצוב הקיר הוא העובדה שניתן להדביקן בעצמכם וביחד עם הילדים. כך תוכלו לערב אותם בחווית עיצוב החדר שלהם ולקלוע לטעמם האישי.

 

טיפים להדבקת מדבקות קיר במסדרון

קיר המסדרון נוטה להיות קיר משעמם שחסר בו עניין וצבע. באמצעות מדבקות לקיר תוכלו להוסיף עניין וצבע לקירות המסדרון באמצעות שימוש במדבקות מקוריות שישדרגו את חלל המסדרון. כך למשל, ניתן לעצב את המסדרון באמצעות ציורי פרחים, חוף ים או מטוסים. אופציה מעניינת נוספת היא מדבקת קיר עם כיתוב של משפטי מוטיבציה או משפטי חוכמה שיוכלו לתת לכם השראה.

טיפים למדבקות קיר המיועדות להדבקה בסלון

חלל הסלון הוא חלל גדול יחסית שיוכל להכיל מדבקות גדולות במיוחד. כמו כן, ניתן לשלב מדבקה המורכבת ממספר חלקים. בעת תליית מדבקה לקיר בסלון יש לשים לב שאתם עוקבים היטב אחרי הוראות היצרן ומבצעים את ההדבקה בצורה האיטית והמדויקת ביותר. בעיקר בחלל הסלון, חשוב להתאים את המדבקה לגודל הקיר ולשלב את הצבעים של המדבקה עם שאר צבעי החלל. כך תוכלו לוודא שהמדבקות שלכם מתכתבות עם צבע הקיר, צבע הספה, צבע הספרייה, המטבח והשידה.
טיפ חשוב נוסף! השתדלו לנקות את הקיר מאבק ולכלוך שאולי הצטברו עליו, במידה ויש על הקיר אבק או לכלכוך, הדבר עלול לפגוע ביכולת המדבקה להידבק לקיר כמו שצריך והדבר גם עשוי להתבטא במראה השלם של המדבקה. לשם כך, כדאי לוודא שבמידה וניקיתם את הקיר עם מטלית לחה, כדאי שתמתינו עד לייבוש מלא של הקיר.

כיצד מדביקים את המדבקה?

המדבקות מגיעות בצורה שלמה שניתן להדביק בעצמכם באופן פשוט וקל. עם זאת, כדאי לשים לב שאם מדובר במדבקות מחולקות, לעיתים תצטרכו לגזור בעצמכם את המדבקות לפי הסימונים. לשם כך כדאי לסמן מראש את מיקום המדבקה על הקיר ולהקפיד על סימונים ברורים שיקלו עליכם את ההליך. חשוב להצמיד את המדבקה ולהסירה באיטיות על פני נייר המגן. שימו לב שאין בועות אוויר שנכלאו.

היכן ניתן למצוא מדבקות איכותיות לקיר?

במרשמלו מדבקות לקיר תוכלו להשיג מגוון רחב של מדבקות איכותיות שיתאימו בדיוק לחלל היעודי אותו אתם רוצים לקשט. כך תוכלו להנות ממדבקות איכותיות במחירים סבירים השווים לכל כיס שישדרגו את מראה הבית שלכם בקלות ובמהירות.
סיכום,

הבית שלכם הוא החלל החשוב ביותר בחיים – השקיעו במחשבה בדקורציה ובמראה הקירות שלכם! כך תוכלו לקבל את המראה המעניין והעדכני ביותר שיגרוף מחמאות מכל מבקר שיגיע.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart