מרשמלו

נטוצי-Natuzzi – רהיטים שאנו אוהבים במיוחד

נטוצי-Natuzzi – רהיטים שאנו אוהבים במיוחד

נטוצי-Natuzzi – רהיטים שאנו אוהבים במיוחד

פוסט: נטוצי-Natuzzi – רהיטים שאנו אוהבים במיוחד

נטוצי נוסדה לפני 50 שנה על ידי פסקוואלה נטוצי.

החברה מעצבת ומייצרת ספות, כורסאות ופריטי עיצוב לחדרי מגורים מעור ובד.

נטוצי היא החברה המובילה בעולם למערכות ישיבה מעור ומתמחה במתן פתרונות כוללים לסלון: ספות וכורסאות לצד פריטים משלימים לריהוט ועיצוב, כמו שטיחים, מערכות מידוף, מנורות, שולחנות, אגרטלים ועוד.. ובהצגת קולקציית פריטים משלימים לעיצוב חדר הסלון.

בשנת 1964 יצר פסקוואלה נטוצי את ספת העור הראשונה עבור טרנספורטר אמריקאי, שרצה להציע לאורחים בספינתו מערכת ישיבה נוחה יותר. הוא המשיך לתכנן ויצר את דגם מרקו 15 המקורי, שזכה להצלחה מיידית הודות לגודלו הקומפקטי ולרבגוניות השימוש שלו. החברה נוסדה בשנת 1972 והמוצר הראשון שלהם, ה-Marko 15, זכה להצלחה מיידית. LUCIEN LEAGUE International היא יצרנית מוצרי רהיטי עור עם מטה בצרפת. החברה מציעה הכל, החל מספות ועד אביזרים המציעים עיצובים מעוררי השראה במחירים נוחים. תהליכי הייצור ההייטק שלהם מאפשרים להם לייצר מוצרי עור באיכות גבוהה בתפזורת בעלויות תחרותיות שאינן זמינות במקומות אחרים.

החברה נוסדה בשנת 1972 והמוצר הראשון שלהם, ה-Marko 15, זכה להצלחה מיידית. LUCIEN LEAGUE International היא יצרנית מוצרי רהיטי עור עם מטה בצרפת. החברה מציעה עיצובים מעוררי השראה במחירים נוחים. תהליכי הייצור ההייטק שלהם מאפשרים להם לייצר מוצרי עור באיכות גבוהה בתפזורת בעלויות תחרותיות שאינן זמינות במקומות אחרים. העור הראשון של טרנספורטר אמריקאי, שביקש להציע לאורחים בספינתו מערכת ישיבה נוחה יותר.

Reclining Leather Sofa made by Natuzzi Editions, Italian Leather Sofa, Reclining Italian Leather Sofa

כדי להרחיב את מגוון המוצרים שלהם, הם החליטו בשנת 1969 להיכנס לשוק הכורסאות: בעזרת מהנדס צעיר בשם פרנקו דפלנו (ה מפיק הכורסה הראשונה באיטליה), הם עיצבו ופיתחו את כורסת מרקו, שהגיעה עם עות’מאנית תואמת. הכורסא זכתה להצלחה מיידית בזכות גודלה הקומפקטי ורבגוניות השימוש. Pasquale Netuzzi החליטו אז להיכנס לשוק הרהיטים על ידי עיצוב ופיתוח הספה הראשונה שלהם, הנקראת גם מרקו 15. היא קלת משקל, ארגונומית, נוחה ומגיעה עם עות’מאנית תואמת. עם הזמן Netuzzi פיתחה מגוון שלם של עיצובים, כמו מרקו 12 (בצהוב), מרקו 14 (באדום) ומרקו 17 היוקרתי. בשנת 2006 הציגה Netuzzi מגוון חדש של מוצרים המאופיינים בעיצוב המודרני והמלוטש שלהם: קולקציית Sofia שלהם.

החברה מונה בין לקוחותיה מעצבי אופנה מובילים כמו דומניקו דולצ’ה וסטפנו גבאנה ורוברטו קוואלי. בנובמבר 2008 רכשה Natuzzi את המותג ואת הזכויות לייצור רהיטים לאוכל – Domenico Dolce & Stefano Gabbana. נטוצי ריהוט לבית הינה חברה רב-תכליתית אשר ניתן למצוא בה קווים שונים של מוצרים בקטלוג שלה: מריהוט משרדי ביתי ועד ריהוט לחדר אוכל וכורסאות מרופדות.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart