מרשמלו

דרכים טובות ביותר לשלב סגנון בוהמי בעיצוב שלך

דרכים טובות ביותר לשלב סגנון בוהמי בעיצוב שלך

דרכים טובות ביותר לשלב סגנון בוהמי בעיצוב שלך

פוסט: דרכים טובות ביותר לשלב סגנון בוהמי בעיצוב שלך

הקדמה: מהו עיצוב בוהו שיק וכיצד ליצור אותו?

עיצוב בוהו שיק הוא סגנון שגדל בשנים האחרונות בפופולריות. זהו שילוב של סגנונות בוהמיינים ומודרניים.

עיצוב בוהו שיק מאופיין בחומרים טבעיים כמו עץ, בדים אורגניים וצבעים טבעיים.

ניתן ליצור את סגנון הבוהו שיק בחמשת השלבים הבאים:

1) בחרו סכמת צבעים – ערכת הצבעים צריכה להיות מורכבת מצבעים ניטרליים כמו לבנים, חומים, אפורים ושחורים.

2) השתמש בחומרים טבעיים לריהוט – זה כולל בדי עץ, עור, כותנה ופשתן.

3) לקישוט השתמשו בפריטים מהטבע כמו פרחים או נרות כדי להוסיף חמימות לחלל.

4) צרו אווירה מזמינה – וודאו כי בחלל שלכם יש מספיק אור ואוויר כדי ליצור אווירה מזמינה. 5) הוסיפו נגיעות אישיות – חשוב שיהיו נגיעות אישיות על מנת להראות מי אתם דרך החלל שלכם; זה יכול לכלול יצירות אמנות או תמונות המציגות את תחומי העניין או התחביבים שלך.

1. הכניסו את החוץ פנימה

הכנסת החוץ פנימה היא טרנד שהיה פופולרי כבר זמן מה. אתה יכול לעשות זאת על ידי עיצוב הסלון שלך עם חומרים טבעיים כמו עץ, אבנים וצמחים. יצירת חלל טבעי ומזמין בסלון שלכם יכולה להתבצע באמצעות שילוב נכון של אלמנטים עיצוביים. מאמר זה דן במגמה של סלונים חיצוניים ומספק טיפים כיצד לגרום לבית שלך להרגיש כמו פרוסת טבע קטנה בפנים. . הטרנד של שילוב אלמנטים טבעיים בבית פופולרי כבר זמן מה. לדוגמה, שילוב של רצפת עץ ודגשים מעץ בבית או עיצוב עם אבנים או צמחים יכולים לגרום לתחושה שאתה יושב בחוץ. להלן מספר רעיונות עיצוב המשלבים חומרים טבעיים כדי שתוכלו ליצור את הסלון המושלם לביתכם: -קיר מנורה -טפט אבן -משטחי שולחן מעץ -רצפות אבן – אח חיצוני.

2. שטיחים צבעוניים

שטיחי בוהו הם הרחבה של טרנד הבוהו שיק. הם צבעוניים ומגיעים במגוון דוגמאות וסגנונות. ניתן להשתמש בהם כדי ליצור אווירה בוהמית בבית או במשרד. שטיח בוהו הוא סוג של שטיח שעשוי בדרך כלל מחומרים טבעיים כמו כותנה, צמר או יוטה. הצבעים הם לרוב בהירים והדוגמאות דומות לאלו שנמצאות בטבע. ניתן להשתמש בהם כדי ליצור אווירה בוהמית בבית או במשרד. שטיח בוהו הוא סוג שטיח העשוי לרוב מחומרים טבעיים כמו כותנה, צמר או יוטה. הצבעים ברובם בהירים והדוגמאות דומות לאלו שנמצאות בטבע. שטיחי צמר שטיחי צמר הם רכים וחמים, מושלמים לאקלים קריר. הם מגיעים בדרך כלל במגוון צבעים ודוגמאות, כולל פסים, משבצות ואריג. אתה יכול למצוא אותם פשוטים או עם עיצובים משוכללים כגון פייזלי או פרחים.

3. מערבבים תבניות ומרקמים

מיקס דפוסים ומרקמים היא טכניקת עיצוב הנהוגה בשימוש בקישוט. הרעיון של טכניקה זו הוא להשתמש בטקסטיל, רהיטים וחפצי נוי אחרים בעלי דפוסים ומרקמים שונים. זה לא רק יגרום לחלל להיראות מעניין אלא גם יהפוך אותו למזמין יותר. על מנת ליצור מראה מגובש צריך להקפיד על האיזון בין הדוגמאות והטקסטורות השונות. אתה רוצה להימנע מיותר מדי מסוג אחד או מעט מדי מסוג אחר, כי זה יוציא את האיזון. . תאמינו או לא, חדר יכול להפוך לחלל נהדר רק כשהוא מעוטר בצבע ובטקסטורה. על מנת ליצור סביבה מזמינה, צריך לשלב בין דפוס ומרקם. הדוגמה תעזור לתת תחושת לכידות לחלל בעוד הטקסטורות מספקות עומק. שימוש בשני האלמנטים הללו יחד יגרום לחדר שלך להרגיש שלם.

4. תאורת וינטג’ לאווירה

תאורה וינטג’ היא דרך מצוינת להוסיף תחושה חמימה ונעימה לבית שלך. זה יכול לעזור ליצור אווירה מושלמת לכל אירוע. דרך מצוינת להוסיף תאורה וינטג’ית לבית שלך היא על ידי התקנת נורות תליון בחדר השינה או בחדר האוכל. אורות אלו מעוצבים לרוב במראה וינטג’ ויכולים לשמש גם כמנורות שולחן. כמה דוגמאות של אורות אלה הם מנורות בסגנון אדיסון, מנורות בסגנון עתיק, נורות כלוב או גלובוס. אם אתה מחפש מראה מודרני יותר, נסה תאורה בדיעבד. תאורת רטרופיט מוארת עם נורות לד שאינן משתמשות בכבלי חשמל ומספקות מקור אור חסכוני באנרגיה. ישנם סוגים רבים ושונים של תאורה וינטג’ הזמינים היום כולל גלובוסים, גופי פלורסנט ועוד!

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart