מרשמלו

רעיונות לעיצוב חדרי ילדים

רעיונות לעיצוב חדרי ילדים

רעיונות לעיצוב חדרי ילדים

פוסט: רעיונות לעיצוב חדרי ילדים

עיצוב מחדש של חללים בבית זה תמיד כיף, אך אין ספק שאחד החללים שעיצוב מחדש שלהם ממלא אותנו בתחושת סיפוק היא עיצוב חדר הילדים. כאשר אנחנו מעצבים מחדש את חדר הילדים אנחנו לפעמים הולכים אחורה לילדות שלנו ועושים הכל כדי לתת לילדים שלנו היום את הטוב ביותר. חדר הילדים הוא מקום של אושר, תמימות וחלומות מה שהופך את העיצוב לחוויה. אם אתם צריכים רעיונות לעיצוב חדרי ילדים אספנו בשבילכם כמה רעיונות מהממים.

רעיונות לעיצוב חדרי ילדים

  1. מדבקות קיר

הקירות הם אחד הגורמים המשפיעים על עיצוב חדר הילדים ועל התחושה המתקבלת בו. היתרון של מדבקות קיר הוא שהן מאפשרות גמישות רבה: מצד אחד הן גם זולות, מה שמאפשר לרכוש הרבה מהן ותהליך ההדבקה הוא קל ולא מצריך אנשי מקצוע בניגוד לטפטים, למשל. כך תוכלו להדביק על קירות חדר הילדים מדבקות קיר, ונניח אם הילדים ירצו להחליף מדבקות אחרי כמה חודשים תוכלו לעשות זאת בלי בעיה. אנחנו בחנות מר שמלו מוכרים מדבקות קיר לחדרי ילדים במגוון עיצובים: פרחים, קשת בענן, כוכבים, ירח זוהר בחושך, דמויות מסרטים מצוירים ועוד עיצובים שידרגו באופן ניכר את עיצוב חדר הילדים.

  1. פתרונות אחסון יצירתיים

אין איך לברוח מזה: חדר הילדים הוא חדר שמלא בדברים שנוטים להתפזר על הרצפה. לכל ילד יש את מגוון הצעצועים שלו, ואם אנחנו רוצים לשמור על שגרה מסודרת יחסית צריך לדאוג לפתרון אחסון עבור על הצעצועים ושאר הדברים. פתרון כזה יכול להיות שק אחסון צבעוני שמשתלשל מהתקרה, ומצד אחד גם מהווה פתרון אחסון נוח ומצד שני מוסיף עוד צבע וחיים לחדר.

  1. קישוט או צביעת התקרה

כהורים רבים מאיתנו משקיעים בקירות חדרי הילדים: בין אם במדבקות קיר שהזכרנו קודם, טפטים או צביעת הקיר. עם זאת, דווקא את התקרה לפעמים משאירים בצבע לבן ומשעמם וברור למה – אנחנו כמבוגרים שנמצאים בחדר לא ממש מסתכלים על התקרה, אך הילד או התינוק שלכם ששוכב על הגב דווקא כן רואה אותה ולכן שווה להשקיע בעיצובה. עיצובים אפשריים לתקרה חדרי ילדים יכולים להיות שוב מדבקות קיר, למשל מדבקות כוכבים או ירח זוהר בחושך על רקע כהה; לחילופין ניתן לצבוע את התקרה ולצייר עליה ציורים שונים.

  1. מראה על דלת הארון

כמבוגרים חשוב שתהיה לנו מראה בחדר שתאפשר לנו לראות את עצמנו מיד לאחר שאנחנו מתעוררים בבוקר. עם זאת, גם בחדרי ילדים ותינוקות חשוב לשלב מראה גם עבור שימוש הילד וגם מכיוון שמראה מגדילה את חלל החדר. חדרי ילדים רבים כיום הם קטנים ואין הרבה מקום על הקירות לתליית מראה, ולכן פתרון טוב לכך יכול להיות ארון שאחת הדלתות שלו היא מראה וכך גם חוסכים במקום וגם יוצרים אשליה של חדר גדול יותר.

  1. שטיחים צבעוניים עם הדפסים מעניינים

שטיח זה דבר שתמיד נחמד שיש בחדר, אך כאשר מדובר בחדר ילדים זה עוד יותר חשוב שכן ילדים מבלים זמן רב במשחק על הרצפה. שטיח מאפשר לילדים לשחק בכל עונות השנה על הרצפה, ובאופן כללי בחורף הרבה יותר נוח ללכת על שטיח מאשר על הרצפה הקרה. מה שכיף בחדרי ילדים זה שבבחירת השטיח אפשר להתפרע, ולבחור שטיח צבעוני או שטיח עם הדפס חמוד שמוסיף עניין לחדר. 

כוכבים חלל החיצון Unicorn קיר מדבקות לילדים חדרים תינוק בנות חדר בית תפאורה ילדי שינה משתלת קיר מדבקות מדבקות

  1. פוף

אחד מרהיטי הישיבה האהובים ביותר על ילדים הוא הפוף וזו לא תעלומה מדוע: פוף הוא פשוט אמצעי נוח מאוד לישיבה שמאפשר לילד להנות ממגוון תנוחות ומשתלב היטב עם קריאה או משחק. בנוסף לכך פופים הם יחסית בולטים ומסיביים וניתן לרכוש פופים צבעוניים במגוון עיצובים, כך שזהו פריט נוסף שבאמצעותו ניתן לעצב את החדר. עוד יתרון של פוף זה שיחסית לרהיטים אחרים ניתן לשנות את מיקומו בקלות.

קריקטורה תינוק פיל קיר מדבקת ילדי חדר קישוט חדר השינה עצמי דבק מדבקות בית קישוט

  1. בחדרי תינוקות צריך לדאוג גם להורים

לא תמיד חושבים על זה, אך חדרי ילדים ובפרט חדרי תינוקות מיועדים גם להורים. כשהתינוקות קטנים אנחנו מגיעים לחדר בלילה, וגם כשהם גדולים יותר אנחנו מקריאים להם סיפור לפני השינה ומבלים איתם זמן איכות. לכן חשוב לדאוג גם לנוחות שלכם ולסדר לכם איזו פינה. התחלה טובה יכולה להיות למשל כורסה נוחה ליד המיטה של הילד שלכם.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart