מרשמלו

מדבקות קיר דובים

מדבקות קיר דובים

מדבקות קיר דובים

פוסט: מדבקות קיר דובים

מציתים את הדמיון

עיצוב חדר ילדים היא משימה, שכולנו אוהבים לגשת אליה, אבל לא לכולנו יש את מידת היצירתיות והדמיון הנדרשים כדי ליצור עבור ילדינו את הסביבה המושלמת עבורם, הסביבה בה יוכלו לחוות את העולם כפי שילדים אוהבים לחוות אותו. בהתאם לכך, ניסיונות העיצוב של חדר הילדים מסתכמים בדרך כלל במספר ציורי קיר שבהם אנו משקיעים זמן רב, ומאמץ רב, אבל מוגבלים מאוד במידת היצירתיות והצבעוניות שלהם. לחילופין, הדרך הטובה והקלה ביותר לעצב את חדר הילדים בדיוק כפי שהם אוהבים, ומעבר לכל ניסיון אחר שנעשה בעצמנו היא באמצעות מדבקות קיר, שמגיעות עם כל הדמויות שילדים אוהבים, עם המון צבע, חיים וחיוניות, ושאותן ניתן להתאים לכל עיצוב כולל של החדר.

שלל סגנונות, גדלים, צבעים ודמויות של דובונים

באפשרותכם לבחור מדבקות קיר מתוך מגוון בלתי נדלה של סגנונות, גדלים, צבעים ודמויות, וליצור את סביבת המגורים האולטימטיבית עבור ילדיכם, כפי שהם היו רוצים לחוות אותה. מדבקות קיר דובים הן מדבקות שמתאימות במיוחד לילדים בגיל הרך, עוד לפני שהם מפתחים חיבה והערצה מיוחדות לדמויות וגיבורים ספציפיים. בסדרת מדבקות אלה תוכלו למצוא את מדבקת דב משגע עם פרח, מדבקה בעיצוב מעודן וברמת צבעוניות בינונית, המציגה את דמותו של דובון קטן וחמוד העומד לצידם של פרחים במלוא פריחתם. מדבקה זו יכולה להתאים למגוון עיצובים, הן כעיצוב משלים והן כעיצוב מרכזי לחדר.

פו הדוב וחברים בפעילות משחק מהנה, על קיר חדר ילדיכם

את מדבקת פו הדוב תוכלו לבחור כדי לספר את סיפורו של פו על קיר חדר הילדים עם כל הדמויות האהובות מהסיפור המפורסם: החזירון הקטן, הנמר חברו של פו, הדבורה שאת הדבש שלה אוהב פו וכמובן פו עצמו, בדיוק כפי שמופיע בסרטי דיסני. במדבקה זו מוצגות הדמויות בפעילות חברתית שמחה ועליזה, מתנדנדים על ענף עץ ומסביבם פרחים ופרפרים מרקדים. גם מדבקת פו הדוב יכולה להתאים לשלל עיצובים, ואותה תוכלו לשלב על כל קיר בכל גוון על פי טעמכם.

מגוון מדבקות עם אפשרות להגדרת צבע הרקע

את פו הדוב תוכלו לפגוש גם במדבקת דובים תחת עץ, מדבקה המציגה את דמותו של פו הדוב עם החולצה האדומה, ופרוותו הצהבהבה תחת עץ ציורי עם אין ספור פרפרים קטנים וצבעוניים המקיפים אותו מסביב. מדבקה זו מגיעה במידות 50 ס”מ על 70 ס”מ, ויכולה להתאים כמדבקה העומדת בפני עצמה, או כחלק משורת מדבקות המודבקות זו לצד זו כדי ליצור אווירה שלמה ומושלמת על גבי כל קירות החדר. את האפקט של המדבקה תוכלו לשנות מאוד באמצעות צביעת הקיר בצבע המועדף עליכם, ובאופן שיוצר רקע המשנה את אופי המדבקה מקצה לקצה.

דובים קטנים וצבעוניים לגיל הרך

דובים אהובים בגינה היא מדבקה צבעונית, המתאימה יותר לגיל הרך, מציגה שני דובונים חמודים המשחקים זה עם זה, בטבע, וברקע גבעה ירוקה, פרחים צבעוניים, עננים צבעוניים ושמש צהובה מלאה וזורחת. את המדבקה lovely Bears
הזאת תוכלו לשלב עם סדרת מדבקות קיר נוספות, המציגות דמויות מצויירות נוספות באותו הרקע, ובכלל זה זברה ורודה, ג’ירפות, פיל כחול ועוד. כל מדבקה מגיעה ברוחב של כ 45 ס”מ, ובחיבור של מספר מדבקות זו לצד זו תוכלו ליצור מדבקה באורך של כ 180 ס”מ לאורכו של קיר שלם. עם קצת יצירתיות, תוכלו לשלב את המדבקה על קיר צבוע בגוון כחול, ירוק או ורוד, וליצור קסם של אגדות ממש בתוך חדר ילדיכם.

 

 

 

מדבקת דובים מופלאים, גם לחדר הילדים וגם לחדר הסלון בבית

בסדרת מדבקות קיר דובים, תוכלו לפגוש גם את מדבקת דובים מופלאים, וזוהי דווקא מדבקה שאותה תוכלו להדביק גם בחדר הסלון כדי להעניק לילדיכם את הסביבה השמחה בכל חלקי הבית, ולצד זאת לשמור על אחידות עיצובית נדרשת. המדובר במדבקה בעלת רמת צבעוניות בינונית ומציגה שני דובונים חומים בסביבה מלאת דמיון ואהבה, לבבות מסביב, עגלת תינוק, פרחים, בקבוק לתינוק ועוד. גווניה המעודנים של המדבקה מאפשרים לעשות בה שימוש גם בחדרים מרכזיים בבית, ומחוץ לחדר הילדים. מדבקה זו מגיעה במידות 77 ס”מ אורך ורוחב, וניתן לשלב אותה עם מדבקות נוספות ליצירת סביבת עיצוב שלמה על שטח קיר גדול.

נהנתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
רשתות חברתיוות
מאמרים פופולריים
השארו מעודכנים
רוצים לקבל מייל על מדבקות חדשות והנחות?

הזינו את המייל ונעדכן אתכם!

מאמרים דומים

טפטים לדלת 

  רבים משקיעים מאמצים וכספים רבים על מנת לעצב את ביתם או משרדם. להחליף ריהוט, להתקין דוגמאות על גבי הקירות

0
    0
    סל קניות
    הסל ריקחזרה לחנות
    Shop
    0 items Cart